Müdür anlamadı.Aslı lafa atladı.
-"Hadi canım."
Elimdeki izi gösterdim.
-"Evet Hayalet benim."
~~~~~~~
(Ali)"Hadi canım "
(Burak)"Yok artık"
(Zeynep)"Ciddi misin?"
Tam konuşacaktım ki kurt lafa atladı.
-"Evet hemde geldiği andan berri onun lakabı Hayaletti"
(Mert)"Bekle bunu sen nereden biliyorsun?"
Kurt konuşuşacakti ki sözünü kestim.
-"Çünkü bu lakabı üniversitedeyken birlikte taktık."
-"Oha çüşş"
-"Bu kadarı olmaz yani"
-"Oldu bile. Neyse bunu sonra konuşuruz. Müdürüm görev nedir?"
-"Pekala izinleri aldıktan sonra o kişiyi tespit ettim ve yakaladık buraya geliyor. Sorguya çek ve adamın yerini öğren sonra yanıma gel ki görevin ikinci aşamasını söyliyim."
-"Emredersiniz."
Sorgu odasının kapısı yapılmıştı ama yer hâlâ kandı sanırım temizlemeye fırsat kalmamıştı yada temizlikçi daha gelmemişti.
İçeri girdim kapıyı kapattım. Sandalyeye oturdum.
-"Senden daha önemli işlerim var onun için konuşmaya başlasan iyi olur."
-"Ben hiç bir şey anlamıyorum.Beni neden buraya getirdiniz.Benim hiç bir suçum yok."
-"Bana numara yapma her şeyi biliyorum."
-"Hiçbir şey ispatlayamazsın."
-"Elimde görüntülerin var her şeyi biliyorum şimdi anlat."
-"Beni bu şekilde kandıramazsın."
Yavaşça kapıya yaklaştım ve kilitledim. Masanın üstüne vidyoyu açıp koydum. Adam izleyince tekrar kapattım.
-"Simdi konuş Dilsiz nerede?"
-"Hiç bir şey öğrenemeyeceksiniz."
-"Burası neden kan biliyor musun?"
Sırıttı.
-"Neden?"
-"Çünkü senden önceki de biraz fazla direndi ve sonuç, hastaneye acilden girmek zorunda kaldı."
İğrenç bir kahkaha attı.
-"Şu an blöf yapıyorsun çünkü sizin bana vurmaya izniniz yok ama kan bayağı inandırıcı olmuş.Ben senin bildiğin adamlara benzemem."
-"Canımı sıkmaya başladın. Sürekli aynı şeyleri duymaktan bıktım artık. Ben senin bildiğin adamlardan değilim. Beni dövmeye hakkınız yok. Benim ağzımdan tek kelime alamazsınız vesayre vesayre ama hepsinin buluştuğu bir nokta daha var?"
-"Neresiymiş?"
-"Acil kapısı"
Biraz durdum ve tekrar söze girdim.
-"Şimdi Dilsiz nerde? "
Adam bir kahkaha daha attı.
-"İyiydi gerçekten çok iyiydi size oyunculuk eğitimi falan mı veriyolar. Çok iyisiniz."
-"DİLSİZ NERDE?"
-"Bu kadar kolay korkacağımı mı düşünmüştünüz?"
Adam tam bir kahkaha daha atıyordu ki boğazından tutup duvara yapıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...