Biz bunları konuşurken yarım saat geçmişti.Aradan bir saat geçince Kaçakçıları yakaladık ve konuşurduk pek bir şey çıkmayınca Narkotik teslim ettim.
~~~~~~~~~~
(Burak)"Hah hah hah hah peki sonra ne oldu Aslı"
(Aslı)"Havalı havalı gidiyordum.Tam o sırada önümdeki adam kolunu kaldırmış ona çarptım."
(Ali)"Hah Hah Nasıl başardın onu yaa"
Mit binasından içeri girdik.Olaya tek gülmeyen bendim.Ali de ısrarla beni güldürmeye çalışıyordu.
(Ali)"Hah hah Eda duydunmu kol- hah çarp- hah hah hah"
-"Evet"
-"Komik değil miydi ya niye gülmüyosun?"
-"Komikti evet"
-"Eee niye gülmüyosun?"
-"Hatırlatıyım ben bir özel kuvvetim"
-"Evet doğru o benim aklımdan çıkmıştı."
-"Neyse hadi herkes iş başına "
Bunu dememle herkes kafa sallayıp işine gitmişti ben ise saha çalışanı olduğum için fazla bir işim yoktu.İşimi hallettim.Kapının yanındaki koltuklarından birine oturdum. Aramalara baktım. Nerdeyse iki haftadır.İkizler aramıyordu.Normalde haftada en az iki kere ararlardı..Tam düşünceler arasında dalmıştım ki Müdür aşşağı indi.
-"Arkadaşlar toplantı masasına"
Herkes toplantı masasına oturdu. Müdür de karşımıza geçmişti.
-"Evet kurt Nedir durum?"
-"Arman mite ulaşmaya çalışıyormuş. Önemli bir şey söyliyebilir."
-"O zaman bağlantıya geç ve görüntüyü ekrana yansıt. "
-"Tamamdır"
Dedi ve hızlı bir şekilde tuşlara bastı. İki dakika sonra görüntü ekran yansımıştı.
-"Merhaba Türkler"
(MERT)"Ne istiyorsun?"
-"Sakin ol Türk sadece sizi uyarmak istiyorum. Özelliklede birinizin canını acıtacak küçük bir uyarı."
Kurt etrafa bakındı.Kimse üstüne alınmamıştı.
-"Neden bahsediyorsun sen."
(İyiki göreve giderken yüzümü değişmiştim ve beni tanımadı.)
O iğrenç kahkahalarından attı.
-"Bakın bunlar tanıdık geldi mi?"
Dedi ve kamerayı masaya çevirdi.Masanın üstünde iki ay yıldızlı örgü şapka vardı. Bir den ayağa kalktım. Herkes bana baktı. Çok sinirlenmiştim.
-"NE YAPTIN LAN ONLARA."
Yine güldü.
-"Sakin ol Türk bir şey yapmadım. Yani henüz."
-"ONLARIN KILINA ZARAR GELİRSE VAR YA SENİ YEDİ PARÇAYA BÖLER YEDİ KITAYA DAĞITIRIM ANLADIN MI LAN BENİ"
-"Sakin ol Türk "
-"NE İSTİYORSUN LAN"
-"Şimdi seninle bir anlaşma yapalım Türk. Sen, bizim aramıza sızdırdığınız çok önemli adamların listesini vereceksin bende sana senin istediğini vereceğim. İki günün var Karagöl mağaralarının yanındaki dağa bırakacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...