-55- YAŞIYOR

3.8K 252 13
                                    

-"Hadi gelin. Ölmedi. Kurtaracağız onu hadi."

İlerlemeye başladı.

-"Hayır yaşıyor benim komutanım. Ölmedi. Hayır."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Serdar'a yetiştik ve durdurduk. Söze girdim.

-"Serdar yapma."

Serdar dizlerinin üstüne çöktü. Eda'yı yavaşça yere koydu. Hâlâ gözleri açıktı.
Başında toplandık. Hepimiz oturduk ben başına oturdum. Gözlerini kapattırken elim titriyordu.

Kuzey biraz uzaklaşıp helikopter istedi. Ali bayrak çıkarttı. Üstüme örttü. Bir kaç dakika içinde helikopter karargaha indi. Önden mit ekibi indi. Bölük koşarak yanımıza geliyordu. En önde Can vardı. Timin yarısı indi. Eda'yı aldı. Bölük bir anda durdu. Can dizlerinin üstüne çöktü. Bölükten gözen herkes yere çöküp ağlıyordu. Bütün tim indi ve Canın önüne geldi. Serdar zorlanarak söze girdi.

-"Başımız sağ olsun. Yüzbaşı Eda Nur Dağlıca şehit oldu."

Can zorla ayağa kalktı. Hazır ola geçti. Asker selamı verip bağırdı.

-"DİKKAT!"

Bütün bölük ayağa kalkıp aynı şeyi yaptı. Ben Tam Eda'nın yanında. Bulunuyordum. Tam o sırada biri elime dokundu aşşağı baktığımda Eda'nın eli bayraktan çıkmış ve bana dokunuyordu. Bağırdım.

-"İNDİRİN ONU."

Hepsi bana döndü.

-"Yaşıyor. Haretket etti."

Yere koydular. Can'ın görmemesi için bayrağın altına elimi soktum ve boğazına ulaştım. Nabzına baktım. Hissedilmeye el kadar yavaştı. Güldüm time döndüm.

-"Yaşıyor."

Yandaki anbulanstan bir sedye yanımıza geldi üstüne koyduk. Bayrağı açacaklardı ki durdurdum.

-"Bölük onu böyle görmesin."

İçeri soktular. Albay yanıma geldi.

-"Yanında sen git biz arabayla arkanızdan geleceğiz."

-"Emredersiniz."

Hemen ambulansa bindim. Görevli bayrağı açtı ve geriledi. Birden şoka uğramıştı. Ona döndüm.

-"O yaşayacak. Kurtarıcaksın onu."

Arkasını çevirdim. Kurşun yarasını gösterdim.

-"Kanamayı durdurduk ama kurşun içerde. Sol eli tamamiyle kırık. Sağ baş parmağı da aynı şekilde. "

-"Tamam."

Hastaneye geldik hemen ameliyata aldılar. Ekip yanıma geldi.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

-dört saat sonra-

Arkasında iki hemşire bulunan bir doktor dışarı çıktı. Hepimiz başına toplandık.

(Albay)" Durumu nedir?

-"Kurşunu çıkarttık. Ellinde ki kırıkları hallettik. Yaralarını da diktik."

Ben devam ettim.

-"Şimdi nasıl iyi mi?"

-"Bir kaç gün yoğun bakım odasında alacağız. Şu an iyi ama kendinizi her şeye hazırlayın."

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Bir haftadır gözünü açmasını bekliyorduk. Odasına girdim. Yanına oturdum. Yanına oturdum.

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin