-"Emredersiniz komutanım."
-" Bu grup gönüllü olanlar arasından seçildi. Yüze yakın kişi var. Bu kişiler ortalama ve ortalamanın altı olan bir grup. Siz de bunları birer ölüm makinesi yapacak kişilersiniz."
-"Emredersiniz komutanım."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Karargahtaydık. Eğitimi bitirdik. Şimdi harekat odasına gidiyorduk. Dün konumatın dediklerini ben anlatmış olsam da şimdi ayrıntılarını dinleyecektik. İçeri girdik. Oturduk. İki komutanda geldi. Ayağa kalkıp hazır ola geçtik.
(General)" Oturun."
Hepimiz geri oturduk. Devam etti.
-"Dün telefonda Eda Binbaşına her şey bildirildi. Size anlattığını düşünüyor devam ediyorum. Eğitimi yağıcağınız saha kapsamlı büyük bir yer. Yaptıracağınız eğitimlerin hepsi dosyalarınızda yazıyor. Askerleri erken saatte ve aynı saate kaldıracaksınız. Aynı saatte de odalarına göndereceğiniz. Eğitimlerde kasıtlı asker yasaktır özellikle sana söylüyorum binbaşım. Ki buna eğitmenlerin ve senin yakın dövüş eğitimlerin girmiyor."
-"Emredersiniz komutanım"
Devam etti.
-"Hangi grupta olursa olsun. Her grup şekilde haftada bir kez dört saat toplu eğitim yapacak. Bu eğitimin başında da Eda, Asena ve Kuzey olacak."
(Üçümüz)"Emredersiniz komutanım"
-"Onlara cehennemi yaşatıcakdınız. Neden asker olmak istediklerini sorgulamalarını sağlayacaksınız. Kendi istekleriyle baz geçmelerini durmadan söyleyeceksiniz. Vazgeçen olursa hemen gönderin. Eğitimlerimize sizleri Eda Binbaşı kontrol edecek. Size saygıda kusur etmelerine izin vermeyin. Korksunlar. Bıksınlar. İnadına daha fazla çalışsınlar. Ancak bu şekilde pes etmeyen yiğit askerler gelebilir."
(Tim)"Emredersiniz komutanım"
-"Her pazar dağa çıkarıcaksınız. Eğitimde ne kadar ilerlemişler onu ölçeceksiniz. Hata yapana acımıyacaksınız. Birinciyi yaparsa ceza verecek ikinciyi yaparsa göndereceksiniz. Hataya yer yok. Orada sizin gördüğünüz gibi Teşekkür veya özür dilemek yoktur. Sen bir hata yaptıysan özür dilemeyeceksin. O bir hata yaptıysa eğitimden alacaksın. Anlaşıldı mı?"
(Tim)"Anlaşıldı komutanım"
Çömeze döndü.
-"Eda tim komutanlarına eğitim verecek. Serdar. Tim komutan yardımcılarına. Akif istihbarata. Asena ve Kuzey eğimenlere, Çömez senin alanın olmadığı için sen Eda komutanına yardım edeceksin."
(Çömez)"Emredersiniz komutanım."
-"Geri kalan bilgiler dosyanızda var."
-"Emredersiniz komutanım"
(Albay)"İki gün izinlisin sonra buradan araçlarla oraya gideceksiniz."
(Tim)"Emredersiniz komutanım"
-"Binbaşı Eda Nur Dağlıca bir maruzatım vardı komutanım."
(Albay)"Söyle binbaşı"
-"Komutanım peki Hançer bölüğü? "
-"Onun eğitimlerini bir ay Leyla yüzbaşı alacak."
-"Emredersiniz komutanım."
(Albay)" Çıkabilirsiniz."
Dışarı çıktık. İlk söze giren Mavi oldu.
-" Bu eğlenceli olucak."
Tüm cidiyetimle ben devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...