-76- ARIZA

3.9K 250 80
                                    

-" Geçen seferki gibi itatsizlik istemem. Anlaşıldı mı?"

(Asya)"Anlaşıldı komutanım."

-"Anlaşıldı mı dedim?"

(Bütün tim)"Anlaşıldı komutanım."

-"Güzel hadi gidelim."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Görev bitti. Helikopter bekliyorduk. Tim konuştuğumuz gibi Hayalet'in kim olduğunu bilsede bilmediği ciddiyetini koruyarak göreve çıkmıştı. Serdar yanıma geldi.

-"Nasıl geri döneceksiniz komutanım?"

-"Ayrı bir helikopterle başka bir yere gideceğim."

İki helikopter geldi. Timi birine bindirip diğerine de kendi bindim. Bir kaç dakika sonra mit binasıda indim. İçeri girdim. Ekip bana bakıyordu. Maskeyi çıkarttım. Bir yere oturdum. Yanıma geldiler.

(Kurt)"Yorgun gözüküyorsun."

-" Biraz yoruldum."

(Ali)"Pes yani yenge sekiz göreve ard arda çıkıyorsun ve biraz mı yoruldun?"

-"Bayağı yoruldum. Ama Ali bir daha bana yenge deme Eda ya ne oldu ya?"

(Kurt)" İki gündür uyumuyorsun. Seni evine bırakıyım mı? Dinlenirsin."

-"Çok iyi olur ama önce görevleri kağıda dökmem lağzım."

Kurt hemen kalkıp önüme bir kalem sekiz de kağıt getirdi. Sonra gidip çay aldı ve masaya koydu.

-"Sen hemen işini bitir biz rahatsız etmeyelim."

Yaklaşık bir buçuk saate bütün görevleri not alıp müdüre verdim. Kurt beni eve bıraktı. Yol boyu konuşmadık.

(Kurt)"Yarın görüşürüz aşkım."

-"Görüşürüz "

İndim ve eve girdim. Odama geçtim ve yattığım gibi uyudum. Sabah her zamanki saate uyanmıştım. Üniforması giydim odamdan çıktım. Aynı anda Kuzey ve Asya'nın da giyinmiş bana doğru geldiğini gördüm.

(Kuzey)"Günaydın."

-"Sizede günaydın."

(Asya)"Bir görev var. Karargaha erken gitmemiz gerekiyor."

-"Bana niye söylemediniz."

(Kuzey)"Hem çok yorulmuştun. Hem de zaten her sabah bu saate uyanıyorsun."

Kahvaltı hazırdı. Mutfağa geçtik.

(Asya)"Canım kardeşim ya dün Mitte yeterince yoruldun bu gün görev var yine senin için çok zor oluyordur."

-"Ben bunları düşünerek çıktım bu yola zaten Asya. Kimse bana bu kolay olacak dememişti. Ben de farkındaydım zaten."

(Asya)"Zoru seviyorsun diye mi?"

-"O da var tabi ama daha başka nedenleri de var."

(Kuzey)"Hadi hadi yediyseniz çıkalım."

Bir kaç dakika içinde çıkıp karargaha geçtik. Harekat odasına girdik. Albay oradaydı.  Hepimiz oturunca Albay söze girdi.

-"Sınırda bir bölgeye gideceğiz. Alman Albaya ayar vereceğiz. Sonra giderlerse geri döneriz. Gitmezlerse temizler geliriz. Anlaşılmayan?"

(Bütün tim)"Yok komutanım."

-"Güzel. Gidin hazırlanın. Yarım saate gidiyoruz."

Hepimiz çıktık. Hazırlanıp beklemeye başladık. Sağımızda üç araç vardı. Albay yanımıza geldi.

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin