-"Eda komutanım ve Çömeze ulaşamıyoruz."Nefes aldım ve tekrar söze girdim.
-"Şimdi onları arıyacağız."
-"Anlaşılmadı yüzbaşım."
-"Efendim?"
-"Üç yüz kişilik bir teröris o tarafa doğru geliyor. Araçlar geldi an hemen araçlara binin ve geri dönün."
-"Komutanım onları bırakamayız"
-"Bu bir emirdir der hal geri dönün."
-"Emredersiniz komutanım."
Telsizi kapattım. Arkama döndüm araçları gördüm tim arkama bana bakıyordu.
-" Toparlanın gidiyoruz."
~~~~~~~~
-"Eda'nın ağzından-
Gözlerimi açtım. Doğruldum. Sağımda yüz üstü yatan çömezi gördüm. Hemen döndürdüm. Nabzına baktım nabzı atmıyordu. Kalp masajı yapmaya başladım.
-"Çömez aç gözünü."
Durdum ve tekrara söze girdim.
-"Hadi aslanım. Hadi çömez aç gözünü."
Kalp masajına devam ettim.
-"Hadi lan kalk ayağa aç şu gözünü"
Bir az daha yaptım ve öksürmeye başladı. Ben de rahat bir nefes alıp yere uzandım. Çömezim bağırmasıyla doğruldum. Sağ bacağına uzanmaya çalışıyordu. Sağ bacağına baktığımda üstündeki beton parçasını gördüm. Bacağının yanına geçtim. Betonu zorla bacağının yanına ittim. O biraz rahatlayınca ben de rahatladım ve rahatlamakla sağ bacağındaki ağrıyı hissetmem bir oldu bacağıma baktım. Büyük cam parçaları bacağıma saplanmıştı. Çömeze döndüm.
-"Çömez hatırlat da döndüğünüzde seni güzel bir eğitime sokalım."
-"Neden komutanım?"
-"Baksana formdan düşmüşsün."
Güldü . Doğruldu bacağımı gördü.
-"Komutanım bacağınız."
-"Bırak benim bacağımı bizimkileri daha fazla korkutmayalım. Telsizine bak çalışıyor mu?
Kontrol etti.
-"Çalışmıyor komutanım"
-"Benimki de çalışmıyor. Sen yürüyebilecek misin?"
Ayağa kalkmaya çalıştı. Ama tekrar düştü.
-"Tamam sen dur. Ben çağırıp geliyim."
Tamam anlamında kafa salladı. Ayağa kalktım. Tek ayağımın üstünde diğer tarafa döndüm. Bizimkiler yoktu. Gördüğüm iki dalı aldım. Geri döndüm. Çömez bana baktı.
-" Ne oldu komutanım?"
-" Yoklar, gitmişler."
-"Nasıl?"
-"Hızlı olalım."
-"Anlamadım komutanım?"
Yanına gittim. İki odunu bacağının yanına koydum.
-"Büyük bir terör grubu yaklaşıyor. Ortalama iki yüz, üç yüz kişi falan.
Tim giderken çantalarımızı da aldığı için bunlarla yetineceğiz."-"Nereden anladınız komutanım?"
Pantolonumdan yırttığım bir parçayla odunu üst taraftan başka bir parçayla da alt taraftan bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...