-46- BİLİYORUM

4K 239 41
                                    

-"Saat ağabeyim arıyor."

Açtı.Telefonun sesi yüksek çıktı.

-"Eda oparasyon var hemen buraya gel."

-"Ağabey?"

~~~~~~~~~~~~

-"Emine?"

Durdu ve devam etti.

-"Kahretsin!Eda ya çok özür dilediğini söyle."

Telefonu kapattı. Kız şaşkınca bana bakıyordu.

-"Bu ne demek oluyor?"

-"Bak görev varmış kısa keseceğim.Ben aslında men mit, hem de özel kuvvetlerde görev yapıyorum. Ama bunu timdekilerden Asya ve Kuzeyden başka kimse yok. Acil gitmem gerekiyor ki se kimseye bu konu hakkında bahsetmedim geri geliceğim tamam mı?"

(Üçlü)"Tamam."

Hemen çıkıp mite gittim. İçeri girdim.
Ali'yi gördüm.

-"Yaktın beni Ali."

-"Çok özür dilerim."

Müdür aşşağı geldi. Önümüze geçti.

-"Evet. Yeni adamımız Victor. Adam Rus Türkiye üzerinden silah tüccarlığı yapıyor ama kaçak."

(Kurt)"Yani adamı bulursak silahları da buluruz."

-"Aynen öyle. Adamı bul. Silahları al. Bu iş sende Eda. Yarın akşama doğru bşr nakliyat gerçekleşecek. Nerede saat kaçta bilmiyoruz. Bunu öğren ve adamı yakala."

Biraz düşündüm.

-"Adamının adı?"

-"Victor Volkov "

-"Tamam hallederim. Başka."

-"Başka bir şey yok. Aslı,Burak,Kurt siz burada kalın. Ali'yle Sen çıkabilirsin."

-"Sağ olun."

Bizimkilere döndüm.

-"Kolay gelsin arkadaşlar."

Ali arkamdan geldi çıkıp arabakya bindim. Derin bir nefes alıp verdim. Yavaşça kafamı direksiyona vurdum.

-"Ali. Ali. Ali. Offf"

-"Ama ben ne yapabilirim."

-"Biliyorum. Bu benim de hatam telefonumu orada bırakmam gerekiyordu."

Kafamı kaldırdım. Arabayı çalıştırdım.

-"Yıllardır timden sakladığım şeyi bir gün bir kızdan saklayamadım."

Nefes verdim.

-"Neyse olan olmuş zaten timede yakında söylerim gibi geliyor. Böyle çok zor. Birinden saklanarak diğerini yapmak çok zor."

-"Bu zamana kadar neden söylemedin?"

-"Çünkü timin nasıl bir tepki vericeğini bilmiyorum. Belki benden nefret ederler. Belki de bana olan güvelerini kaybederim bilmiyorum."

-"Belki de gurur duyar, çok sevinirler"

-"Bilmiyorum."

Güldü.

-"İlk defa senin bir şey bilmediğini duyuyorum."

Arabayı durdurdum.

-"Geldik."

Dışarı çıktık. Kapıyı çalacaktık ki kapı açıldı ve bizi içeri aldılar.

(Emine)"Eee ne oldu anlatın olayı?"

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin