-72- İMKANSIZI SEVERİM

3.8K 262 36
                                    


Tarığ'a baktı yanındaki demire nişan aldı. Ateş etti aynı anda iki silah sesi daha çıktı. Eda kurşunun geldiği yere baktı. Biri Osmandan diğeri de Candan gelmişti. İkisi de göğsüne gelmişti. Derin derin nefes aldı ve yere düştü. Bütün nefesini vedi ve kendini karanlığa bıraktı. Bir araç hızlıca yaklaştı. İçinden çıkan dört kişi Onu arabaya atıp uzaklaştı. Beklide çok geç kalmışlardı. Eda'nın göğsünden oluk oluk kan akıyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Kuzey'in ağzından-

Dışarı çıkıp nöbetçilerin yanına gittik. Osman da oradaydı. Siyah bir araç gaza basıp gitti. Osman'a döndüm.

-"Ne oldu burada?"

-"Tarık komutanıma eteş etti ben de onu vurdum."

-"Kimi?"

Cevap vermediler.

-"Ne oluyor? Biri anlatsın. Can?"

Can donuk bir şekilde karşısına bakıyordu. Kelimeler boğazında düğümleriyor gibiydi yavaş ve tek tek konuştu. Sesi duygusuz ve şokta gibiydi.

-"O buradaydı. Generalin şehit olduğu hakkında Tarık komutanımla konuşuyorduk. Bir anda ortaya çıktı. Tarık komutanıma silah doğrulttu. Ben de ona doğrulttu. General gerçekten şehit olup olmadığını sordu. Bende oldu dedim. Vur dedi. Silahını indirmesini söyledim. Tarık komutanıma nişan aldı ve ateş etti. Onun sıktığı isabet etmedi ama Osmanla ben onu vurduk. Hem de göğsünden. Yere düştü. Çok kan kaybediyordu. Araba geldi aldı onu."

-"Kimi?"

(Tarık)"Dağlıca'yı."

-"Ne?"

Mavi ağlamaklı sesiyle söze girdi.

-"O masumdu."

Tarık Mavi'ye döndü.

-"Ne! Nasıl! Ne demek masumdu?"

Ben ayakda daha fazla duramayacağımı anlayıp köşeye çöktüm. Timin arkasına baktığımda Bölüğün de orada olduğunu anladım.

Ben ise sessizce sayıklıyordum.

-"Masumdu. Masumdu. Masumdu."

Serdar bütün soğuk kanlılığıyla söze girdi.

-" O videoyu ve zarfı oraya koyan başka biri olamaz. Yerini bilmiyorlardı."

(Asena)"O zarfı ve videoyu oraya kadar Dağlıca getirmiş."

(Ömer)"Nasıl içeri giricek ki? Ayrıca hiç birimiz fark etmeden girmesi imkansız."

(Asya)"İmkansız onun uzmanlık alanıdır. Karargahta hangi saniyede kim nerede kim ne yapıyor tahmin edebilir."

(Sarsar)"Peki ya bu videoyu o hazırladıysa. O da pislikleri den biriyse."

Kafamı kaldırdım.

-"Hayır bu olamaz. O hain değil. Bir görevdi."

(Serdar)"Neyin görevi?Şu an hiçbir tsk mehsubu değil."

-" Yapma Allah aşkına komutanım. Şehit olduğunda en çok üzülen siz değil miydiniz? Kaçırıldığında ve ya farklı bir durumda en çok siz tedirgin olmaz mıydınız? Şimdi ne değişti."

-" Yüz yirmi yedi askerin şehit olması yetmedi mi.  Gözlerinin önünde zevkle gülerek bir kampı patlatması yetmedi mi? Başka ne kanıtı istiyorsun Kuzey."

-"Videoyu ikimizde izlemedik mi komutanım. Yaralıların nerede kaldığını duymadık mı? O karargahın boş olduğunu duymadık mı komutanım?"

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin