-18- KURTULMA

7.2K 383 23
                                    

-"Naşına ulaşamıyoruz."

Kız ayağa kalktı.

-"Ne? Ne diyosun sen. Nerede benim ablam"

Yakamdan tuttu beni sarsıyordu. Birden bayıldı. Yere düşmeden tuttum. Kaldırıp ambulansa götürdüm.

~~~~~~~~~

-Eda'nın ağzından-

Bir haftadır işkence görüyordum.İki gün önce ne kadar istemesemde de acıdan bayılmıştım. Şu an sol elim kırık ve okmuzunsak kötü durumdaydı bu gün diğer günlerden iyiydi çünkü sabahtan berri işkence yapmamıştı ve sadece ellerimden zincirliydim. Adam yanıma geldi. Karşıma bir sandalye koydu ve oturdu.

-"Benim işkenceme en uzun dayanan sensin. Şu ana kadar en uzunu beş gündü ama sen işkenceme dayanabiliyorsun. "

Biraz durup tekrar başladı.

-"Bana kalsa sen Bir Türksün hatta bu kadar dayandığına göre bir Türkiye Türküsün. Kontrol etti edin ama Türkiye de kaydın yok. Nasıl saklanmışsan. Makyajlı halinle Alman kimliğin haricinde hiç bir bilgi yok. "

-"Çünkü ben Türk değilim."

-"Bu gün sana neden işkence yapmadım biliyor musun?"

-"Neden?"

-"Çünkü bu gün senin üstünde başka bir şey deneyeceğiz.İşkenceme dayanabiliyorsun ama bakalım itmeye karşı koyabilecek misin?"

-"Ne diyosun?"

-"Yeni bir ilaç üretmişler bu ilacı alan kişi hemen konuşmaya başlıyor birazdan sana onu uygulayacağız. "

Gülümsedi ve Bi az uzağa gitti. Adamın biri geldi benim anlamamak için Fransızca

-"İlacı getirelim mi siz mi alırsınız."

-"Tamam ben giderim buraya beş adam koy geri kalanları da benimle gelsin."

-"Tamam"

İyiki Fransızca biliyorum. Adam çıktı. Sol elim kırık olduğu için çıkartmak kolay oldu. Bir şekilde diğer elimi de çıkarttım.Masanın üstüne bulunan aletlere göz gezdirdim. Bir kılıç vardı. Bu işimi görür. Kılıcı aldım ve kapıya doğru gittim. Kılıcı ters bir şekilde tutup adamın karnına sapladım. Adam yavaşça yere çöktü. Kılıcı bir kere daha sapladım ve adam öldü. Biraz ileride iki kişi vardı. Beni görünce bağırdı.

-"Dur "

Ellerimi havaya kaldırdım. Adamlara yaklaştım. Durdum. Birden havada ters takla atarak ellerindeki silahları düşürdüm. Birinin kalbine kılıcı sapladım. Diğeri de arkamdan yaklaşıyordu. Dönüp dizine tekme artım. Çöktü. Kılıcı sapladım. İkiside yere yığıldı. Yerdeki silahı aldım. Bir şeyin arkasına geçip havaya ateş ettim. Koşarak içeri iki kişi girdi. Yerimden çıkıp ikisinide vurdum. Birinin yanına gidip üstünü aradım. Bir telefon ve belize yakın para buldum. Hemen aldım. Telefonu açıp haritadan nerede olduğuma baktım. Edirne de miyim? Adamın üstündekileri çıkarttım ve kıyafetlerimi değiştirdim.Diğer adama yönelip onun üstündekileri de aldım. Anlaşılan başımda durması için bunlara ödeme yapmışlar. Biraz yürüdüm. Bir taksi durağına geldim. Taksiye bindim.

-"Nereye?"

-"İstanbula mit binasına"

-"Tamam ablam."

Bir k saate mit binasına gelmiştik. Adama paranın hepsini verdim. Taksiden indim. Ayakta zor duruyordum. Binaya girdim. Asansörle yukarı çıktım. Kapı açıldı. Karşımda Ali 'yi gördüm. Beni görünce birden elindeki çay düştü.

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin