-78- ALTI YERDEN BİRDEN SALDIRI

4K 257 41
                                    


(Tarık)"Komutanım bir şey mi oldu?"

-"Önemli bir şey değil."

Arkamdan ses geldi.

-"Evet çok önemsiz. Sadece komutanınızın evini bastılar o da üç farklı yerinden vuruldu."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sesin geldiği yöne baktım. Bu Türk Askeri çetesiydi. Hepsi üniformasını giymişti. Konuşan ise Mert di.

Gülümsedim. Yanıma geldiler hepsiyle sarıldım.

(Cenk)"Başkan daha dün gözümüzün önünde vuruldun ya bu ne hız."

-"Siz burada ne arıyorsunuz?"

-"Akif komutanı görelim dedik."

-"Bir de seni tabi."

-"Tamam o zaman benim saat on iki gibi işim biter görüşürüz."

(Arıza) "Oh size güzel hayat tabi istediğiniz gibi gezin ardından gelip. Urfa'da bütün Askerlerimize işkence edin. Bu eğitim değil komutan. Bu Lara ses etmedenkatlandığım yetmemiş gibi bir de adam kayırmana göz yummak zorunda kalıyorum. Bölkten biri kardeşin onu diğerlerinden kayırdığın yetmiyor. Sonradan geldim diye bana yaptığın işkencen iki katı oluyor. "

O anlttıkça sinirlendim ve ona döndüm koşarak yanına gittim. Çenesine tutup bastırdım.

-"Bana bak kızım ben gezinip askerlerine işkence yaptırmam. Onları eğitirim. Bu ekip boşuna Türkiye'nin en iyisi değil.
Ayrıca bölümdeki kimseyi diğerinden ayırmam hepsi benim kardeşimdir. Şurdada sorsam kimse bnnun tersini iddia etmez.
Senin gibi kendini bilmezi kendine getiremek için verdiğim eğitime ayrımcılık diyorsan. Merak etme bundan sonra ayrımcılığın alasını görüceksin.
Rütbe konusuna asla takılmam ve birine de benden düşük rütbe diye emir yağdırmam. Ancak üs çavuş senin karşında bir yüzbaşı duruyor haddini bileceksin. Yoksa ben o haddi bildirmesini iyi bilirim."

Time döndüm.

-"On dakika bekleyin hemen dönerim."

Arkamı döndüm. Giderken seslendim.

-"Çete beni takip et."

Hemen bana yetiştiler. Generalin odasının önünde durduk. Kapıyı tıkladım ses gelince içeri girdim.

-"Komutanım misafirlerimiz var."

Bütün çete içeri girdi. Ben söze girdim.

-"Komutanım. Türk askeri çetesi."

Komutan çetenin önünde durdu hepsiyle tokalaştı.

(General)" Hepiniz tsk üyesi olmuşsunuz. Gurur duyuyorum sizlerle."

(Cenk)"Sizin sayenizde komutanım."

General bana döndü.

-"Yüzbaşım sen iyi misin dün evini basmışlar."

-"İyiyim komutanım. Mühim değil. O sırada çete de oradaydı komutanım."

General onlara döndü.

-"İyi misiniz?"

(Cenk)"Bizim bir şeyimiz yok komutanım. Eda yüzbaşı vuruldu sadece."

Bana baktı.

-"Önemli bir şey değil. Sadece ufak bir şey."

Önüne dönüyordu ki tekrar söze girdim.

-"Komutanım bir maruzatım var."

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin