<<The first day of school - The day when the countdown to the last day of school begins>>
Mit vækkeur ringede som altid, idag er dagen derpå ahahaah. Jeg er pisse sjov, jeg er altså bare født sådan. Jeg stod op og hoppede i mit tøj:
Ida og jeg havde aftalt at vi skulle gå sammen til skole, hun er virkelig nervøs kan jeg mærke. Men vi skal også følges med Wilhelm, hans skole ligger lige ved siden af mig alligevel. Så at hjælpe en lillebror i nød skader da ikke.
"så det afsted wili (hans kælenavn)" råbte jeg op af trappen, wili kom hoppende ned af trappen, han er altid så hyper det er forfriskende at se på. Vi gik ud af døren og blev hurtigt mødt af Idas smilende ansigt.
"hei Wili det er hyggelig å se deg" sagde hun og krammede wili, de har også et godt bror søster forhold og det elsker jeg virkelig. Vi gik alle mod skolen, først wilis skole og så vores egen. Vi kom ud i en stor skolegård før selve skolen kom, jeg gætter på det er her man holder sig til. Der var adskillige borde rundt omkring, det ligner lidt det der er i bratz filmen (der hvor der er flere grupper der har delt sig op ved forskellige borde, hvis i har set den).
Ida tog fat i min hånd før vi trådte derind.
"Lov meg at du ikke forlater meg" sagde hun og klemmede min hånd. En ubehagelig følelse strømmede igennem min krop, jeg kan ikke lide at Ida er så urolig over at skulle i skole. Men på en måde gav det mig et boost, bare så jeg bedre kan beskytte hende. Skylar er her til at redde dagen.
"det ville jeg aldrig gøre, os to mod verdenen" sagde jeg og krammede hende hurtigt. Alles blik rettede sig mod Ida og jeg da vi kom gående igennem skolegården, man kunne tydeligt se grupperne allerede.
De populære piger (aka bitches)
De populære drenge (aka fuckboys)
Nørderne (aka mobbeofre)
De normale (aka de kedelige)
"hvor plejer du at gå hen?" spurgte jeg Ida, før hun nåede at svare var der nogen der råbte efter hende. Stemmen lød underlig velkendt, som om jeg har hørt den før. Nysgerrigheden fik mig til at vende mig rundt, det samme gjorde Ida.
"hei brilleabe vente på oss!!" blev der råbt. Ida sukkede højt, hele den populære drengegruppe kom hen imod os. Drengen fra igår var der ogs. Brilleabe, er det et kælenavn til hende?
"Hva vil du ha Marcus?" sagde Ida og kiggede ned i jorden, så hans navn er Marcus, interessant. Marcus blik rettede sig mod mig.
"bare si god morgen" sagde Marcus tøvende og bakkede stille væk. Det var da sødt sagt. Måske er skolen ikke så slem som Ida havde formulerede hele tiden.
"godmorgen til dig også" sagde jeg og vinkede til ham, han vinkede tilbage og gik med de andre drenge.
"Skylar han pleide å mobbe meg" sagde Ida og tog sig til hovedet, hvad? Mit hoved blev helt forvirret, jeg må da have hørt forkert.
"ham? Marcus, han ser sød ud?" sagde jeg forvirret.
"han er vanligvis ikke søt, spesielt ikke for meg" sagde Ida og gik mod skolen, jeg rystede forvirret på hovedet og fulgte med. Han virkede da udmærket, men hvad ved jeg. Jeg har kun gået på skolen i højst 5 min.
Vi kom ind i klassen og de fleste var her også nu, en gruppe piger stod og hviskede om et eller andet imens de kiggede herhen hele tiden. De gav lidt den der bitch vibe, og den gjorde mig ret utilpas.
"Jeg trenger å bruke toalettet" sagde Ida og susede ud af lokalet, jeg gik over mod de piger i mellemtiden. Hvorfor ikke få nogle venner, jeg håber bare ikke jeg har ret i min første indtryk af dem.
"hej" sagde jeg sødt og brød lidt den cirkel de stod i.
"Er du danskeren som starter i dag?" spurgte en af pigerne. Jeg nikkede. Rygter sprede hurtigt.
"Jeg elsker skjorten din, du er så vakker!" sagde en af pigerne til mig. Der kom den, den typiske kompliment, som jeg burde vende tilbage. Det er hvertilfald det jeg har set i alle de chick flick film.
"tak, jeg kan også godt lide din makeup" sagde jeg, de her piger virker søde, de er sikkert Idas venner. Not, bare Ida ikke er venner med dem.
"se der kommer Ida" sagde jeg da hun kom ind i klasseværelset, pigerne begyndte at grine.
"klamme Ida" sagde de og pegede på hende. Hun kiggede ned i gulvet og gik ned på sin plads, jeg skyndte mig at sige noget til de piger.
"bare lige info, Ida er min bedsteven og hvis i så meget som fornærmer hende en gang mere så bliver det værst for jer selv" sagde jeg og stirrede dem lige ind i øjnene. Efter gik jeg ned på pladsen ved siden af Ida.
"det var Kristine, Maria og Wiktoria" sagde Ida og kiggede ned i bordet.
"bare rolig hvis der er noget så bare sig til" sagde jeg og aede hendes ryg. Ingen må gøre Ida ondt, ikke på min vagt.
ESTÁS LEYENDO
Pas på Gunnarsen. [AFSLUTTET]
Fanfic"Det høres sexy ut når du snakker norsk" sagde Marcus med et kækt smil. Det smil der får Skylar til at smelte... Når Skylar flytter til sin nye skole og endelige møder sin bedsteven, møder hun også sin bedstevens mobber. Selvom han er en af de onde...