Kapitel 28. Lykkelig

201 8 0
                                    

<<The moment i fell in love with you was the moment i had been waiting for my entire life>>

Musikken spillede i baggrunden imens han snorrede mig rundt, jeg havde det største smil på læben og pludselig havde jeg det bare helt okay igen. Ida snakkede og dansede rundt med Martinus, vi havde det allesammen godt. Hvem skulle have troet det her, og ja nu har jeg en kæreste, en rigtig kæreste jeg elsker utrolig højt og vil beskytte fra alt ondt i verden. 

------

"er du klar?" spurgte Marcus bag fra, jeg vendte mig væk fra min makeup og sendte ham et smil,

"ja da, det bliver godt" sagde jeg og smilede stort, vi skal på vores første date, men Marcus er bare lidt bekymret. Vi skal nemlig til Mosjøen på en restaurant og han vil ikke have det ødelagt af fans, mig derimod er meget mere rolig omkring det. 

"slap af, det skal nok gå, og vi har jo også talt om at det ikke skal være en hemmelighed" jeg vendte tilbage til det læbestift jeg puttede på, og du hørte rigtig, vi skal ikke være en hemmelighed. For det første vil han ikke holde noget hemmeligt for hans fans, og det har jeg det helt fint med plus vi gad hellere ikke snige os rundt over det hele. 

"Du har rett, jeg gleder meg til det" sagde han og gav mig et kys på kinden før han gik ud på badeværelset, "kan vi være klare på 10 minutter?" spurgte han derude fra.

"yes" 

Jeg blev færdig med min makeup og hoppede i tøjet, alt tøjet er faktisk en gave fra min far. Han er lige nu i Oslo dsv, han skulle ind på det store hospital. Han kommer dog hjem snart, og Wili får en babysitter over i aften. 

----

"Damn" lød det fra Marcus' mund der havde sneget sig ind på mit værelse, 

"ej det skulle have været en overraskelse" klagede jeg, han grinte af mig og lagde sine hænder på min lænd. 

"du ser guddommelig ut" hviskede han stille og kyssede min mund kort, jeg rødmede op og skubbede legende til ham så vi kunne komme afsted. 

"og du ser slet ikke slem ud" kommenterede jeg da han kom ned ad trappen, 

"ej stoppe" sagde han og smilede fjoget, jeg kyssede hans kind og så gik vi ud af døren sammen.

Mit tøj:

Marcus':          (jaer glem lige Martinus lol)

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Marcus':          (jaer glem lige Martinus lol)

Faktisk kan jeg ikke så godt lide at klæde mig i sådan noget fancy tøj, men sådan nogle dates her er en stor undtagelse

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Faktisk kan jeg ikke så godt lide at klæde mig i sådan noget fancy tøj, men sådan nogle dates her er en stor undtagelse. Så vil jeg gerne så super godt ud, bare for at imponere Marcus.

------

Stopper den lige her så daten kan være et kapitel for sig selv<33

Så jeg har lige en god ide til jer, hvis i går ind og følger mig kan i se meget mere til den historie og dens fremtid. Jeg poster nemlig en masse meddelser på min profil, omkring evt. nye bøger og især den her i øjeblikket. Hvis i følger mig får i en meddelse og kan komme lidt tættere på bogen, bare en ide<33

Pas på Gunnarsen. [AFSLUTTET]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora