---Rose---
Minął już miesiąc od kąt uciekłam, od tego czasu mieszkam u mojego dawnego przyjaciela. Z tego co wiem to reszta szukała mnie przez jakiś czas, ale już się poddali. Pomimo tego, że nie postanowiłam uciec dalej mnie ciekawi co u nich się dzieje, dlatego mam jednego zaufanego szpiega, który na bieżąco mnie informuje. Mój brat i Sky są ze sobą bardzo szczęśliwi tak samo jak Van i Mike, którzy mieszkają w pobliżu. Jeśli chodzi o Luka to zmienił się i to na gorsze, zaczął nowe życie. Jeśli chodzi o mnie to jakoś się trzymam, czasami jestem przygnębiona, a kiedy indziej tryskam radością. Czasem mi ich brakuje, w takich chwilach zazwyczaj zastanawiam się czy dobrze zrobiłam. Według moich nowych współlokatorów miałam prawo tak postąpić, jednak z czasem będę żałować tej decyzji. Jeśli chodzi o gang to jak na razie zrobiłam sobie od niego przerwę, boję się że już nigdy do niego nie wrócę. Chcę zapewnić bezpieczeństwo mojemu dziecku tym bardziej że ma ono tylko jednego rodzica, gdyby mi się coś stało to on prawdopodobnie wylądował by u kogoś obcego. Za kilka dni mam wizytę kontrolną, więc miejmy nadzieję że wszystko jest dobrze.
---Luke---
Rose zniknęła z mojego życia już miesiąc temu, każdego dnia tęsknię za nią i mogę sobie wybaczyć tego co powiedziałem. Na początku byłem na nią wściekły, nie rozumiałem jej decyzji, teraz jednak rozumiem jak ona musiała się poczuć słysząc to. Nie mogę zrozumieć tylko jak mogła podjąć tą decyzje za mnie, brakuje mi jej każdego dnia. Kiedy myślę o niej i wyobrażam sobie, że może ma już jakiegoś chłopaka to krew mnie zalewa, mam ochotę rozwalić wszystko wokół siebie. Chris ma do mnie żal, w końcu to przeze mnie jego siostra uciekła i nie wiadomo gdzie jest. Sky próbuje załagodzić ten konflikt między nami, ale z marnym skutkiem. Mike i jego dziewczyna rozumieją wybór Rose, ale mam wrażenie że obwiniają mnie o tą sytuację. Mieszkamy tam gdzie wcześniej, ale zastanawiam się czy nie wyprowadzić się, mam dosyć tego że niby wszystko jest okej, a tak naprawdę każdy mnie o to obwinia. Rozumiem, że spierdoliłem ale to nie był mój wybór, Rose dokonała takiego wyboru i tylko ona za to odpowiada. Cała ta sytuacja wynika z mojej głupoty, teraz wiem, że gdyby Rose mi o tym powiedziała to byłbym najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. A teraz straciłem Rose oraz nasz dziecko, a także swoich przyjaciół.
---Chris---
Nie widziałem swojej młodszej siostry już od wielu dni. Czasem zastanawiam się czy jeszcze żyje i czy o mnie pamięta. Zawsze myślałem że wie o tym, że może mi powiedzieć wszystko ponieważ jej zawsze pomogę, ale jak widać źle myślałem. Uważam że odpowiedzialny za to jest Luke, ponieważ to on dał jej powód do podjęcia takich kroków. Wiem, też że była to decyzja którą samodzielnie podjęła Rose. Łatwiej mi obwiniać Luka niż siebie, ale to jest także moja wina. Moja siostra o ciąży zamiast mi powiedzieć wolała porozmawiać z Sky, która też jest przygnębiona. Szukaliśmy Rose już chyba wszędzie, u wszystkich przyjaciół, znajomych i wszystkich z rodziny. Wykorzystaliśmy nawet znajomości gangu, aby ją znaleźć, ale to na nic. Moja siostra zapadła się pod ziemię, trzeba przyznać że ukrywać się umie. Powiedźcie mi jak można być tak okropnym bratem, aby pozwolić zniknąć swojej siostrze z dnia na dzień po raz drugi?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Nadszedł ten moment, kiedy wstawiłam pierwszy rozdział 3 części na którą czekaliście dosyć długo. Mam nadzieję, że chociaż troszkę cieszy was ta wiadomość. Napiszcie mi jak myślicie u kogo zatrzymała się Rose (specjalnie tego tu nie napisałam) oraz jakieś ciekawe pomysły na dalsza część. Rozdziały prawdopodobnie będą tak jak zawsze czyli we wtorki, czwartki i soboty. Miłego czytania <3
--Autorka--
CZYTASZ
Siostra 3
Teen FictionZostawiła za sobą całą przeszłość. Od teraz będzie ona i malutka osoba. Czy łatwo będzie jej zacząć życie od nowa? Czy wróci do swojej rodziny i przyjaciół?