---Luke---
Informację, które od niego usłyszałem były średnio przydatne, wręcz nie powiedział nic co by mogło nas zainteresować, mówił dziwnymi słowami, które coś w sobie zawierają, ale sam nie wpadnę na to co to jest. Powiedział dosłownie kilka słów, mianowicie że słono za to zapłacimy, a jego śmierć tylko przyczyni się do naszej przegranej. Dodał jeszcze, że kończy nam się czas, a osoba chcąca zemsty zaczyna się już niecierpliwić. Na koniec dodał, że błędnie rozumujemy o co chodzi w tym wszystkim oraz że jego szef ma dla nas radę, mianowicie dobrze zastanowić się za co będzie ta zemsta. Jako iż na nic się nie przydał, nie chcą tracić na niego więcej czasu strzeliłem mu między oczy i poprosiłem odpowiednie osoby o pozbycie się ciała.
Przekazałem te informacje Chrisowi oraz Nathanowi, którzy równie nie wiedzą o co dokładnie chodzi. Obiecali posiedzieć nad tym i rozgryźć o cho chodzi, ja w tym czasie spędzę trochę czasu z Rose, na co w ostatnim czasie nie miałem byt dużo czasu. Korzystnie to wpłynie na mnie i na Rose, w tym czasie inni popracują nad tym co za tymi słowami się kryje.
Wróciłem do domu i zastałem swoja dziewczynę gadającą z jakąś dziewczyną, której nie znałem. Zauważyłem, że wspólnie robią obiad, a przy tym dobrze się bawią. Podszedłem do Rose i dałem jej buziaka, a następnie usłyszałem, że za chwilę będzie obiad, a do tego czasu mam jej nie przeszkadzać. Nie chcą jej denerwować poszedłem do naszego pokoju, gdzie zająłem się oganianiem papierów, które przed chwilą przywiozłem.
Kilka z nich podpisałem, ale przerwał mi krzyk Rose, że obiad już gotowy. Zszedłem będąc strasznie głodnym, na szczęście zapach był cudowny. Następnie wszyscy, którzy aktualnie byli w domu, a przy okazji byli głodni zeszli i wspólnie usiedliśmy przy stole.
Po godzinie siedzenia, jedzenia i rozmowy wstaliśmy i poszliśmy do pokoju, ja wróciłem do pracy, a Rose zaczęła oglądać film. Kiedy skończyłem pracę, przyłączyłem się do niej i wspólnie zaczęliśmy oglądać różne filmy. Potem obydwoje poszliśmy wziąć szybki prysznic, a następnie lekko rozbudzeni zaczęli znowu oglądać film, na który natrafiłem w internecie. W pewnym momencie Rose zasnęła, więc wyłączyłem film, a następnie poszedłem w jej ślady.
CZYTASZ
Siostra 3
Teen FictionZostawiła za sobą całą przeszłość. Od teraz będzie ona i malutka osoba. Czy łatwo będzie jej zacząć życie od nowa? Czy wróci do swojej rodziny i przyjaciół?