28

1.4K 55 39
                                    

---Sky---

Nie sądziłam, że Chris skapnie się aż tak szybko, że mnie nie ma, na szczęście powiedziałam że wyszłam na miasto i wrócę wieczorem. W ten oto sposób mam kilka godzin, aby spróbować dowiedzieć się czegokolwiek w sprawie anonimowego listu, który ostatnio dostała Rose. Póki co jedyne co w tej sprawie wiemy to to, że Luke, Chris i Nathan starają się to ukryć przed nami. Mam też dziwne wrażenie, że to wszystko dotyczy Nathan, bo gdybym się myliła to mój chłopak nie nalegał by abyśmy pojechali w odwiedziny. Przy okazji fakt, że Luke i Rose zmienili dom też nie wydaje się być zbiegiem okolicznościowym. Minusem tej sytuacji jest to, że Rose nie może się zdenerwować a znając ją to będzie się zadręczać myślami o tej nie codziennej sytuacji.



---Chris---

Po rozmowie ze swoją dziewczyną lekko się uspokoiłem, ponieważ tak jak każdy mi powtarzał jest ona po prostu na mieście. Chociaż nie rozumiem dlaczego Nathan był taki spokojny w momencie kiedy powiedziałem mu, że Sky nie ma w domu. Gdyby jakiś szaleniec chciał się na mnie zemścić, a sam miałbym podejrzenia że może to zrobić komuś dla mnie bliskiemu to nie byłbym taki spokojny. Tym bardziej gdybym, wiedział że moja siostra raczej nie jest w tym temacie więc ktoś z łatwością mógłby coś jej zrobić. Gdyby coś takiego groziło Rose to siedziałbym jak na szpilkach i każdy moment w którym nie mógł bym jej znaleźć byłby pretekstem do tego aby przeszukać cały świat w celu znalezienia jej. Zapewne starłbym się dzwonić do niej co jakiś czas, aby stale wiedzieć gdzie mniej więcej aktualnie jest, ale podejrzewam że byłoby to dziwne nawet jak na mnie. A jako iż Nathan potrzebował mojej pomocy to zrezygnowałem z tego planu, co może być dobrym wyborem. Mam też dziwne przeczucie, że jesteśmy już coraz bliżej prawdy.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Więc jeśli chodzi o dalsze rozdziały z tej książki, to na razie nie wiem kiedy będę je wrzucać. Póki co nie mam pomysłu na to jak akcja w tej książce mogłaby się toczyć, wiec nie będę pisać tylko po to aby pisać. Nie chcę też aby na moim profilu przez ten czas nic się nie pojawiało, dlatego pracuję nad nową książką, z której pierwsze rozdziały pojawią się najprawdopodobniej we wrześniu. Rozdziały z nowej książki postaram się wrzucać 2 razy w tygodniu, a rozdziały z tej książki będą się pojawiać wtedy kiedy będę miała pomysł oraz czas, aby je pisać.

--Autorka--

Siostra 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz