---Rose---
Dzisiaj przyszła reszta moich rzeczy, nie spodziewałam się, że będzie ich aż tyle. Luke dał mi wolną rękę i mogę urządzić dom jak chcę, co mnie oczywiście bardzo cieszy. Nie zamierzam zmieniać go jakoś bardzo, ale kilka zmian by się przydało. Wybrałam pokój, który jako jedyny ma garderobę, która pomieści wszystkie moje ubrania. Nie sądziłam nawet, że mam ich aż tyle, no ale cóż na nowe zawsze znajdzie się miejsce. Mój pokój ma bardzo dużo jakiś półek, w których mam zamiar poukładać swoje książki, które przez ostatni czas zakupiłam. Wcześniej lubiłam czytać, ale teraz to można by powiedzieć że mam na tym obsesje. Swoją drogą, kilka rzeczy zostało zniszczone podczas transportu, co z jednej strony jest plusem a z drugiej minusem. Niby niektóre z moich rzeczy się zniszczyły, ale dzięki temu nie mam ich aż tak dużo.
Ogarnięcie wszystkich moich rzeczy zajęło mi pół dnia, przez następne pół dnia byłam w sklepie i kupowałam potrzebne rzeczy, a w szczególności jakieś duperele. Do domu wróciłam zmęczona gdzieś koło 20, na szczęście nie musiałam robić sobie kolacji, ponieważ zrobił ją mój chłopak.
---Will---
Z tego co wiem to rzeczy dotarły już do Rose, która zadecydowała na stałe zamieszkać w NY. Cieszę się, że wyjaśniła sobie wszystko z Lukiem, a także że im się układa. Z drugiej strony wiem jaki charakter ma ta dwójka i coś czuję że za niedługo dojdzie do poróżnienia zdań. Jak na razie postanowiliśmy z Rose nie mówić, gdzie ona przez ten czas była. Ja nie chcę słuchać pytań w stylu ,Czemu mi o tym nie powiedziałeś?'. Uważam też, że gdyby coś się stało to Rose zawsze może tu się ukryć i chociaż przez chwilę mieć spokój. Z tego co wiem to Chris jest wkurwiony na Luka, za to co ten zrobił, a do tego informacja że jego przyjaciel ma nową dziewczyną nie pomogła. Jak zapewne sami zauważyliście mam bardzo dobrego informatora, no cóż w tym zawodzie to podstawa.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znowu krótszy rozdział, ale to dlatego że jutro jadę na wakacje i nie musiałam ogarnąć rzeczy w tym wyjazdem związane. Jeśli chodzi o rozdziały to nie wiem czy będą, al to dlatego że niestety ale nie wiem jak tam będzie z internetem. Postaram się, aby jednak rozdziały były w tym tygodniu, a jeśli by mój plan się nie powiódł to rozdziały będą dopiero od 11.06.2019 rok.
PS. Napiszcie mi czy jedzie na wakacje i jeśli tak to gdzie <3
--Autorka--
CZYTASZ
Siostra 3
Teen FictionZostawiła za sobą całą przeszłość. Od teraz będzie ona i malutka osoba. Czy łatwo będzie jej zacząć życie od nowa? Czy wróci do swojej rodziny i przyjaciół?