---Sky---
Obudziłam się wiedząc, że z jakiegoś powodu to co widzę jest mi bliskie, a z drugiej strony nie wiem co na to wpływa. Wiem, że jako osoba porwana powinnam się bać, umierać ze strachu, ale czuję że nie mam tak naprawdę czego się bać. Może to dziwne, ale czuję że razem ze mną jest Rose, która dodaje mi otuchy, która podpowiada mi że nie mam czego się bać. Wiem, że mam ludzi, którzy zrobią wszystko żebym znów mogła być z nimi, ale nie wiem ile czasu im to zajmie. Nie wiem czy do tego czasu nie zawiodę ich ja sama. Najbardziej jednak boję się, że oni spóźnią się, a ja nie będę mogła się obronić, że będę za słaba żeby zrobić tak naprawdę cokolwiek. Że kiedy oni zrobią wszystko, żeby mnie odnaleźć, ja zostanę już zabita i to przez własną głupotę. Nie powinnam tak myśleć mimo iż w jakiś sposób wiem co się dzieje, wiem że mój los zależy ode mnie, boję się że dorwie mnie Larry. Że wszystko pójdzie na marne, że mimo tego jak dobrze zostałam wyszkolona on i tak będzie lepszy, a ja na zawsze już pozostanę na jego łasce. Na myśl dała mi do zrozumienia, że w za nic na świecie nie dam mu się porwać.
---Nathan---
Moja siostra jest nie wiadomo gdzie, a ja nic nie mogę zrobić. Jaki ze mnie brat, miałem ją chronić, a nawet do tego się nie nadaję. Miała do mnie przyjechać, miałem z nią spędzić czas, tymczasem nie zrobiłem tego, bo wolałem siedzieć przy komputerze i szukać chuj wie czego o jakimś Larrym. Jeżeli Sky nie wróci to nigdy sobie nie wybaczę, że na własne życzenie zmarnowałem tyle czasu. Najpierw nie wiedziałem w ogóle, że mam siostrę, byłem zły że dowiedziałem się tego po tylu latach. Następnie zaś zamiast naprawić ten błąd i spędzić z nią stracony czas, wolałem przeznaczyć go na coś mało ważnego. Dopiero teraz w obliczu tego co może się stać, rozumiem jak bardzo źle się zachowałem. Jeśli Bóg ocali moją siostrę to przysięgam być lepszym bratem i wzorowym obywatelem.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powoli zbliżamy się do końca i wpadłam na pomysł, aby w przyszłości powstała kolejna część tej historii tyle, że z innej perspektywy (a mianowicie Sky) dajcie znać co o tym sądzicie.
--Autorka--
CZYTASZ
Siostra 3
Teen FictionZostawiła za sobą całą przeszłość. Od teraz będzie ona i malutka osoba. Czy łatwo będzie jej zacząć życie od nowa? Czy wróci do swojej rodziny i przyjaciół?