32

690 26 12
                                    

---Rose---


Po telefonie od Sky zamarłam, nie spodziewałam się usłyszeć tego co usłyszałam. Ta sprawa była tak dawna, więc czemu miałby szukać zemsty właśnie teraz. Może i jest jakaś wina w tym co kiedyś się stało, ale to stare dzieje, ja mam swoje życie, a on ma swoje. Nie wiem tylko skąd dowiedział się, że to ja zrobiłam, nikt mnie nie widział podczas tej rozmowy. Byłam tam tylko ja i Sam, jeśli nie wyszło to od naszej dwójki, to znaczy że ktoś musiał tam jeszcze być i to on powiedział jaka jest prawda, pytanie brzmi kto to jest. Co gorsze, dowiedzenie się od kogo to wyciekło nie będzie proste. Szczególnie kiedy mam ograniczone możliwości, a nikomu nie mogę o tym powiedzieć. Im mnie osób będzie wiedzieć tym lepiej potencjalnie dla niej.


---Sky---

Po tym jak Rose się rozłączyła, myślałam że coś jej się stało, zakładałam już najgorsze scenariusze. Zastanawiając się co powinnam zrobić, postanowiłam do niej pojechać, wsiadałam już do samochodu i będąc już w połowie dostałam od niej wiadomość, że wszystko jest okej, a jej jedynie padł telefon. Może gdybym była głupia to bym w to uwierzyła, tym razem jednak z kilometra wyczułam, że to kłamstwo. Zastanawiałam się czy powinnam do niej pojechać i za wszelką cenę spróbować z nią porozmawiać, czy odpuścić i spróbować chociaż dowiedzieć się o co chodzi na własną rękę. Mogłabym też powiedzieć o tym dziwnym zachowaniu Chrisowi, może on wie co tego jest powodem. Mogłabym to powiedzieć także jej chłopakowi, ale mimo wszystko nie chcę na nią kablować, więc zrobię to w ostateczności. Skoro za kilka dni i tak zobaczę się ze swoim chłopakiem, to do tego czasu spróbuję rozwiązać problem sama. W tym celu zawróciłam do swojego domu, po drodze zajeżdżając jeszcze do sklepu, aby zakupić najpotrzebniejsze produkty, bo zapowiadają się pracowite dni. Mam nadzieję, że uda mi się czegoś dowiedzieć, a nie, że jedynie zmarnuję czas, a wyjdzie tak jak zawsze. Oby w tym czasie Chris razem z moim bratem także się czegoś dowiedzieli, to powinno nas przybliżyć do prawdy, a w końcowym efekcie pomóc zapewnić bezpieczeństwo Rose.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Na okres wakacji rozdziały będą co niedzielę, napiszcie mi czy taki pomysł wam pasuje <3 A tym czasem cieszcie się dzisiejszym rozdziałem :)

--Autorka--

Siostra 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz