---Rose---
Dzisiaj mam wizytę kontrolną, przyznam szczerze że trochę się stresuję tym czego mogę się tam dowiedzieć. Z logicznego punktu widzenia nie powinnam się martwić, bo nie mam czym, no ale złe przeczucia zawsze krążą. Jeśli chodzi o gang to nie biorę w nim udziału i nie będę brać przez najbliższy czas, Will uważa to z dobry pomysł i nie miał problemu kiedy mu o tym powiedziałam. Jeśli chodzi o to jak się czuję, to jest coraz lepiej, tęsknię za przyjaciółmi ale to kiedyś minie. Ostatnimi czasy coraz częściej zastanawiam się czy do nich nie wrócić, wiem że moi przyjaciele by się ucieszyli, jednak nie wiem czy Luke podzielił by ich entuzjazm. Z jednej strony nie chcę tam jechać, bo wiem że mogłaby w ten sposób zniszczyć Lukowi życie, a z drugiej strony słysząc o tym co robi ze swoim życie, nie wydaje mi się już że moja ucieczka była najlepszym pomysłem. Mam teraz dużo czasu, aby o tym myśleć i coraz częściej moje przemyślenia, dochodząc do wniosku że Luke ma prawo wiedzieć o tym o czym ja mu nie powiedziałam. Chcę do nich wrócić, ale nie wiem jak by na to zareagowali. Brakuje mi też kontaktu ze Sky, ale do niej akurat mam zamiar za niedługo zadzwonić.
---
Jestem już po badaniach kontrolnych, wszystko jest dobrze, nie potrzebnie się martwiłam. Wszystko jest dobrze, dobrze się czuję i ogólnie jest zadowolona z życia. Mogłam posłuchać swoich przyjaciół i się tak nie zamartwiać, bo nie było czym. Kolejną wizytę mam dopiero za miesiąc, a to oznacza, że mogę pojechać na kilka dni do innego miasta. Pomysł z takim wyjazdem zawdzięczam mojemu przyjacielowi, uważa on że takie coś dobrze by mi zrobiło. Mogłabym wtedy odpocząć, zregenerować swoje siły, a także przemyśleć to czy aby na pewno chcę być zdała od reszty moich znajomych. Większa część osób, z którymi rozmawiam uważa że powinnam wrócić i liczyć na to że mi wybaczą, czy to jest dobry pomysł nie wiem, za pewne kiedyś z niego skorzystam.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wpadłam na genialny pomysł, który mam nadzieję że wam się spodoba. Jeśli czytaliście moją książkę ,,Kujonka'' to wiecie, że były tam czasem wstawki z życia osób które Rose opuściła. Postanowiłam nie kontynuować tego pomysły, więc jeżeli czytaliście albo czytacie tamtą książkę to wiele rzeczy nie będzie się zgadzać, mam nadzieję że nie będzie wam to jakoś bardzo przeszkadzać. Miłego dnia <3
--Autorka--
CZYTASZ
Siostra 3
Teen FictionZostawiła za sobą całą przeszłość. Od teraz będzie ona i malutka osoba. Czy łatwo będzie jej zacząć życie od nowa? Czy wróci do swojej rodziny i przyjaciół?