---Rose---
Wstałam z rana, jednak to nie było dobrym pomysłem, ponieważ już po chwili zakręciło mi się w głowie, jednak przytrzymałam się i po chwili wszystko wróciło do normy. W tym czasie oczywiście obudził się Luke, który od razu zadał milion pytań na temat tego co mi jest, albo czy wszystko już dobrze. Mimo iż powiedziałam, że jest już dobrze, to on i tak raczej mi w to nie uwierzył i w ten sposób zmarnowałam dzień, żeby się czegoś dowiedzieć. Teoretycznie mogłabym czegoś się dowiedzieć, ale to bez sensu, jeśli nad głową będę mieć Luka, który o niczym nie może się dowiedzieć. Aby jakoś wykorzystać czas postanowiłam zrobić szybkie śniadanie, a następnie pójść do sklepu i kupić kilka brakujących produktów, aby następnie upiec ciasto. Mam ochotę na coś słodkiego, a to powinno ucieszyć każdego. Postanowiłam zrobić ulubione ciasto Luka, ponieważ ja także je bardzo lubię, a po tych wszystkich zdarzeniach przydałaby nam się chwila spokoju. Wiem, że jestem lekką hipokrytką przez to, że jutro ponownie wracam do szukania informacji, co gorsze będzie to za jego plecami. Mogłabym mu powiedzieć, ale po pierwsze zabroniłby mi ze względu na mój stan, po drugie chciałby powiedzieć o tym od razu wszystkim, a po trzecie jest to sprawa, która lepiej żeby nie wyszła na światło dzienne, w przeciwnym razie nie tylko Larry będzie chciał się na mnie zemścić.
Po tym jak ciasto się upiekło, zawołałam Luka, który widząc je tylko wydal z siebie tak głośny dźwięk, że moje bębenki błagały o pomoc. Po krótkiej chwili przeprosił, a następnie usiadł do jedzenia. Zapewne zjadłby wszystko co upiekłam, ale dałam mu znać, że ma trochę zostawić, bo sam zamiar dać trochę Sky. Jeśli spróbowałabym tylko tego nie zrobić, to nie przeżyłabym zbyt długo.
Wkrótce po tym czując się niezbyt dobrze, poszłam do Luka, który zaproponował abyśmy obejrzeli razem jakiś film. Nie chcąc zaprzątać sobie tym głowy, zostawiłam to jemu, mamy podobny gust więc nie muszę się martwić, że wybierze coś co mi się nie spodoba. Resztę dnia spędziłam wtulona w chłopaka, przy okazji skupiając się na fabule oglądanych filmów.
CZYTASZ
Siostra 3
Teen FictionZostawiła za sobą całą przeszłość. Od teraz będzie ona i malutka osoba. Czy łatwo będzie jej zacząć życie od nowa? Czy wróci do swojej rodziny i przyjaciół?