7 jaar eerder
Ik heb nooit echt nagedacht over verrassende dingen die kunnen gebeuren in het leven. Nochtans had ik daar de laatste jaren geen tijd voor. Mijn leven draait anders dan ik het ooit had verwacht. Het zal nooit meer hetzelfde zijn. Als ik het me tenminste kan herinneren.
Nu lig ik hier, zielig en alleen, zonder enig besef hoe mijn leven hiervoor was. Ik weet niet eens mijn eigen naam. Hoe is het zover gekomen dat ik niet eens meer mijn eigen naam weet?
Ik kijk rond om te kijken of ik dingen kan herkennen. Maar ik zie niets wat ook maar een beetje lijkt op mijn herinneringen. De plaats waar ik lig ziet eruit als een verlaten straat in een grote lichtstad. Het lijkt me ook wel een eenzame wijk waar niet zo'n rijke mensen wonen.
Wanneer ik vage voetstappen hoor in de verte, verberg ik me onder het zwarte deken dat op me ligt. Zonder ook maar een grijnsje licht in die vijf jaar, herken ik gelukkig nog de kleuren. De voetstappen, die duidelijk van een vrouw zijn, komen dichterbij. Ik duw me dicht tegen de grond zodat ik het zachte deken helemaal over me heen kan trekken.
De dame, die ondertussen in het straatje is gestapt, komt dichterbij. Het is alsof ze weet dat hier iemand ligt. Zonder enige twijfel bukt de vrouw zich naar me toe en trekt het zwarte deken van me heen.
Mijn ogen worden verblind door de scherpe zon. Als m'n ogen gewend zijn aan de zon, bekijk ik de vrouw. Ik heb haar nog nooit gezien. Althans kan ik het me niet herinneren. Ze ziet er ongeveer 25 jaar uit. Haar bruine, korte haren passen perfect bij haar gezicht. Haar bruine ogen kijken me aan alsof ik net een moord heb gepleegd. De hakken, die ik al eerder heb gehoord, zijn minstens tien centimeter. Ze verbergen waarschijnlijk haar kleine lengte.
'Luella Walker,' komt uit de mond van de vrouw. Ik kijk haar met grote ogen aan. Haar hand gaat onmiddellijk naar iets op mijn borst. Ik kijk naar onder en zie een naamkaartje. Op het kaartje staat in duidelijke drukletters: LUELLA WALKER
Is dat mijn naam? Is mijn naam Luella Walker? Waarom kan ik me niets herinneren?
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomanceDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...