Půlnoční sen Ⅶ.

3.3K 168 0
                                    

„Pustíme si nějakej film" rozhodla jsem a tak všechnu tu „romantIku" zkazila.

„Jo dobrej nápad, vybereš něco? Já to mám už všechno okoukaný!" řekl Luke, ničim se netrápil, jako bych mu tou větou vymazala mozek...

Slezla jsem z něj a on se natáhnul pro noťas. Filmů tam měl tisíce. Koukala jsem tam na ně jak na svatej obrázek.

„Mám..." nedořekla jsem to, protože mu někdo volal a po pokoji se rozkřičela melodie nějaký písničky. Luke sáhnul po iPhonu a přijmul to.

„Čus brácha.... Skvěle.... No to víš, když má člověk skvělou společnost... Zejtra, no můžu, ale jen tak napůl.... Jednoduchý, prostě s sebou vezmu ségru.... Ježiši, vždyť jsem vám o ní říkal..... Ty vole kámo, je! A ne málo!!!... Tak na to zapoměň, Hoode!!!!... Varuju tě!........... Oukej, budeme vás čekat... Čau" škoda, že nebylo slyšet, toho druhýho, celkem by mě jejich rozhovor zajímal prej Ty vole kámo! Je a ne málo!!! říkal to tak strašně udělaně! Na co v tu chvíli myslel! A nebo to druhý Tak na to zapomeň Hoode!!!!! A na tohle! Jako kdyby ho chtěl uškrtit.

„Zejtra v deset máme čekat návštěvu, přijdou kluci." oznámil mi.

„Bude zábava?" zeptala jsem se.

„To si piš!"

„Tak to už se těšim!" usmála jsme se na něj.

„Já ne, budu se muset o tebe dělit!" cože??

„Máš mě teď!" bouchla jsem ho polštářem.

„No, ale zejtra ne." kňučel

„Pustíme si ten film teda?" změnila jsem rychle téma.

„No a jakej jsi vybrala?" koukal do noťasu a ksichtil se.

„Pařba v Las Vegas" ukázala jsem na ni na obrazovce.

„To teda je, já myslel, že si pustíme třeba Kamarád taky rád!" achjo, tohle bude teda hodně nadržený léto.

„Lucasi" bouchla jsem ho ještě jednou. „Pustíme si teda ten film a už bez keců."

Svalila jsem ho do postele a lehla si vedle něj. On nás přikryl peřinou a na nohy si položil notebook.

„Vážně tohle?" optal se ironicky.

„Jo, řekl jsi, ať něco vyberu, tak tu to máš!" usmála jsem se na něho

Přisunula jsem se blíž k němu a hlavu jsem si položila na jeho hrudník. Cítila jsem, jeho tep a každý jeho nádech. Luke pustil film a obejmul mě kolem pasu a ještě víc si mě přitáhnul k sobě.

Chvíli jsem se věnovala filmu, ale pak mě to už přestalo bavit. Pravou rukou, jsem kroužila Lukovi po hrudi. No spíše jsem si na ní malovala.

„Něco zkusim, dávej pozor" prolomil to půlhodinové ticho.

Začal mi něco psát na břicho N-E-B-A-V-Í-M-Ě-T-O. Napsal postupně.

M-Ě-T-A-K-Y-N-E napsala jsem mu zpátky. Zaklapl noťas a položil ho na stůl. Bylo něco k půlnoci a já ještě nebyla ospalá.

„Pojď semnou." vstal a vzal mě s sebou, protože jsem na něm ležela a taky mě držel kolem pasu. Ploužili jsme se potichu prvním patrem a sešli schody. Docela by mě zajímalo, kam v tuhle dobu jdeme. Prošli jsme kuchyní a obyvákem a šli jsme ke dveřím, asi na zahradu to vypadalo.

Vyšli jsme ven a pocítila jsem krásný čerstvý vzduch, bylo teplo a příjemně. Luke mě někam táhnul a já neměla tušení kam.

Najednou jsme zastavili, nic tu nebylo vidět, protože už byla tma. Jen jsem postřehla, že se začal svlíkat. Kurva, co chce jako dělat??

„Taky se svlíkni!" cože? Já s nim nic dělat nebudu, ať nemyslí, že se tu budou dít věci.

„Ani mě nehne!" odprskla jsem.

„Jak myslíš!" chytl mě za ruku a škubl semnou. Skončili jsme ve vodě. Já ho zabiju!!!

„Luku!!! Zabiju tě!" prskla jsme na něj, ale on na mě jen vyplázl jazyk, sprosťák!! Vyhoupla jsem se přes hranu bazénu a vylezla ven. On samozřejmě hned za mnou. Chytl mě za rameno a otočil mě. V romantickym filmu nebo v něčem takovim, by teď kluk holku začal líbat a ona mu padla kolem krku. To v tomhle případě snad nehrozí..

„Pojď si prosím zablbnou!" škemral, jak malý dítě...

„Co když ne?"

„Tak tě tam hodim, takže tam stejně budeš!" to je teda super...

„Když to oblečení studí!" řekla jsem smutně a on mě sjel pohledem a pak sebe.

„Taky ho nemám." tak to mi hodně pomůže.

No po zvážení, že je to můj brácha a že jsem s ním měla incest přes oblečení, jsem usoudila, že s nim teda do toho bazénu půjdu. Svlíkla jsem si ty mokrý hadry. Luke koukal na bazén, stál tam tak krásně na tý hraně, že prostě nešlo, ho tam nestrčit.

„Jups, promiň, já tě neviděla." řekla jsem provokativně, on začal cákat vodu a pak jsem tam skočila kufra, takže jsem vyvolala tsunami a Luka tak oslepila.

Blbli jsme v tom bazéně hodně dlouho, možná hodinu určitě, hodina a půl to byla spíš.

„Nechceš jít pozorovat hvězdy?"optal se mě Luke v zápalu boje ve střikání vodou.

„Miluju pozorování hvězd, akorát nenajdu ani velkej vůz" jsem na souhvězdí totiž naprostej antitalent.

„To neva" vylezli jsme z bazénu. A teď Luku veď...!!!

Čapnul mě za ruku a táhnul někam do kšá. Vyšli jsme kousek do kopečka a lehli jsme si tam na trávu. Uplně jsme se na sebe namáčkli, ani špendík by se mezi nás nevešel.

„Táhmhle máš ten velkej vůz!" ukázal na kupu hvězd „ Hned támhle je malej." poslouchala jsem ho a dávala pozor, i když se ve hvězdách neorientuju „Tam je medvědice a nad námi orion." popisoval hvězdnou oblohu. Já nepozorovala hvězdy, ale poslouchala jeho krásnej hlas.


Půlnoční sen||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat