Tuhle válku vyhraju i kdyby mě to mělo stát cokoliv, třeba i mokrý kalhotky......
Musim uznat, že si Calum dával sakra záležet a to je u něj co říct. Stále mi nešlo do hlavy, že se sere s líbáním na mém krku. Zrovna on, už by mě zajímalo, kdy ho to přestane bavit a doslova mě hodí na tu sedačku. Kdybych nechtěla tuhle hru vyhrát, tak ho tam hodim sama, ale já ho, mno teda i sebe, budu mučit co nejdýl. Pokud to teda dám, ale já pevně věřím, že jo. Pomalu mě přestával líbat na krku a přecházel níž. Pak mi zajel rukama pod tričko a drtil mi kozy. Fajn, tohle bude pěkný mučení, ale já se nedám, ukážu mu, co jsem zač!!!Zavřela jsem oči a snažila jsem se přijít na jiný myšlenky než na to, že se tu zachvíli udělám a to mi hovno dělá.Zatímco on mě doslova mučil, já se vrátila zpátky na pódium. Před očima jsem měla tuny fanynek a vedle sebe, kluka, bratra, nejlepšího kamaráda a sestru. Ano tím sestru jsem myslela Mike, on je ten, co si zamnou chodí vždycky postěžovat.
Stále jsem se nemohla vzpamatovat z těch slov, co řekl Calum, ano, všechny jsem je věděla, ale tak jak to řekl, bylo to dokonalý. Nahnaly mi slzy do očí, ale to jen na tu dobu, dokud mi nepodstrčili paličky do ruky. Naposledy jsem se kolem sebe rozhlídla a pak jsem pohledem zabloudila na každýho z nich. Doširoka jsem se usmála, uvelebila jsem se za Ashovými milášky a spustila jsem ze sebe, co jsem mohla. Nejdřív jsem začala jemně, no jemně, moc jemně to nebylo, ale postupem času, když jsem přišla, jak super to je. Být tam a ukázat všechno, co v tobě je. Nepopsatelný pocit a docela i klukům závidím. Najednou ten všechen strach a tréma ustoupila a já se cítila sama sebou. Nečekala bych, že mě to bude bavit. Myslím, že na mě mamka je pyšná, škoda, že tu není teď se mnou, aby mě podpořila, ale je tu taťka s Liz, Mali, moje druhá ruka, a taky kluci. Můj milovanej bráška, kterýho mám ráda, nejlepší kamarád, který mi poradí se vším a je s ním nehorázná prdel. Mikey, kterej za mnou přijde i s tou největší pikovinou, jenom abych mu poradila a nakonec je tu Calum, kluk, kterýho nadevšechno miluju a kluk, kterej se mi právě teď hrabe v kalhotkách!!!!!!
Tím mě vyrušil z mého myšlení a vracení se ke koncertu. Nechápu, jak tak rychle stihnul přejít od krku, ale to nevadí. Hood je schopnej všeho!
Proč si sakra dává tak strašně záležet!! Proč? Sakra Hoode proč mě tak mučíš? Copak tebe to taky nesere? Copak už nemáš díru v kalhotech? Já totiž myslim že jo, když ho dokážu vzrušit jenom když si lehnu jen ve spodním prádle na postel, kolikrát jen stačí, abych si mu sedla na klín a to pak už všechno jde samo.
Prsty mi kroužil kolem stydkých pysků a já neměla daleko od vyvrcholení a to dělal teoreticky hovno,prakticky vlastně taky, ale on ví, jak mě tohle dokáže nastartovat. Já nevim, ale asi mám na čele napsáno chceš mě dostat do poslete, začni mě líbat na krku nebo já fakt nevim, ale nesnášim ho za to! Nemůže mě mít takhle přečtenou! A já sama jsem mu to určitě neříkala! Sakra Hoode, proč jsi takový nadržený prase!!
Opět jsem zavřela oči a vší silou jsem začala tahat Calovi za vlasy, nejspíš to špatně pochopil, protože si to vyložil asi jako ještě přitvrď, já mám totiž problém udělat se.
Svými prsty do mě pronikl a začal mě prozkoumávat, jakoby mě neznal už nazpaměť. Nejdřív pohyboval prsty pomalu, ale když už jsem se začínala svírat, tak zrychlil a v okamžiku, když už jsem se blížila k vrcholu tak přestal, prsty vytáhl a přešel zpátky na krk. Nesnášim ho za to!!! Tajně jsem se modlila, aby ho to přestalo bavit, nebo aby sem někdo přišel. No jo kde do kelu všichni jsou? Snad si Calum nedomluvil šatnu jen pro sebe a svou potřebu. to by mě sakra nemálo naštval. Prosím!! přijďte sem někdo!! vyřvávalo mi v hlavě, ale nikdo mě nevyslyšel...
Jo, tak teď mi asi po čtvrt hodině, no dobře, možná po delší době udělal první cucflek, normálně bych ho za to vyhatovala, ale teď jsem na něj neměla vážně náladu. Jediný mé přání bylo... no tak dobře, nebylo jediné, ale prostě nějakej cucflek na mým krku mi byl v tuhle chvíli u prdele.
Svírala jsem se pod nekonečnou vlnou energie, kterou mi doplňoval Calum a nejspíše ho to bavilo, protože v tom nepřestával. Tohle všechno mu ale jednou oplatím, až budu chtít, až bude škemrat a kručet... Nezapomenu mu to, nebudu ta hodná, která se nad ním smiluje a slituje a nakonec mu dá!! Budu ta zlá a nedostupná holka, kterou stejně dostane na líbání na krku, takže co si to tu vlastně namlouvám. On si to stejně vyčte z mýho čela, těla nebo odkud on to čte. Možná mi i dokonce čte myšlenky, protože přesně kolikrát ví, na co myslím. Někdy se o svůj mozek dokonce bojim a to tak, že dost!!!! Před ním nejsem nikdy v bezpečí. Calume, už toho do piče nech!!! vyřvával mi můj mozek, ale ne dostatečně nahlas aby to slyšel, ale možná to vyslyšel, protože mě začal líbat ještě jemněji a to znamemá skoro vůbec, jen mi kladl letmé polibky na krk a já už myslela, že ze sebe vypustím duši.
Snažila jsem se od něj odpoutat myšlenky, ale pocit, že on vás mučí a dělá mu to dobře, zatímco vy si snažíte zachovat svou hrdost a prostě si hrajete na nedostupnou se vám nevyplácí, právě naopak, litujete toho, že jste do toho šel, kdybych tušila, že mě takhle bude mučit a bude se v tom takhle vyžívat, tak bych tohle nikdy nepodstoupila.
Nešla bych do toho jenom z toho důvodu, že vim, že on se teď baví, zatímco já se tady mučim a svírám se nad vlnou orgasmu. Tohle není fér, život není fér, Calum není fér! Nechová se vůči mě vůbec hezky a od kluků to není fér, že nás tu nechali samotný, vždyť museli tušit, co má Calum v plánu, jakoby ho neznali, ale tohle já jim nedaruju. Luke shní, Ash shní, Mike shní! Calum shoří v pekle a já se budu smát nad tím, jak tam bude trpět, stejně nejlepší by bylo ho umučit k smrti, že by třeba umřel na vyčerpání při sexu nebo něco takovýho. A vůbec to nezní jako špatnej nápad, Tahle pomsta bude sladká a že já si dám sakra záležet! Tohle mu jen tak nedaruju, nebude si tu se mnou dělat, co se mu chce i já si užiju a ne málol!! Bude trpět při nejmenším tak, jako já teď a že trpim hodně. Sakra hodně!! A to jen kvůli tomu exotovi, co si prostě chce zamrdat, ale zas na druhou stranu se mu ani nedivim, už je to docela dlouho, co jsme spolu něco měli. Možná tak něco kolem týdne jsme spolu nic neměli? To je sakra dlouhá doba, no Hooda!!
Občas jako i přemýšlim, jak hodně bude aktivný starej Hood, tím myslím, až mu bude třeba šedesát, bude mít vrásky po celym těle, bude slintat, vlasy mu vypadaj a jeho pták bude starej a sešlej! No nádherná to představa... Bude pořád stejně aktivním hráčem erotických her?
ČTEŠ
Půlnoční sen||Calum Hood
FanficPříběh o holce která nesnáší boybandy a jeden blbej hovor jí změní celý život. Příběh s Calumem a 5SOS.