Půlnoční sen ⅩⅨ.

2.7K 147 3
                                    

,,Tebe neučili se svlíkat?" řekl si v naprostim klídku. Stál tam jen v boxerkách a pak se na mě zákeřně podíval.
,,Hemmingsi na to zapoměň!"vyjekla jsem na něho a sledovala jeho ruce, jak chytají len jeho trenek s tučňáky.

Luke se začal nehorázně smát ,,Měla bys teď vidět svůj výraz!" dostával ze sebe mezi nádechy a nehoráznou záplavou smíchu.

,,Zabiju tě, bratře!" vylítla jsem z poslele a skočila jsem na něj. Nezájem, že jsem ho asi málem umačkala a rozdrtila mu všechny kosti, prostě to má za to!!! Začala jsem ho tahat za vlasy a štípat za krkem.

,,Dost!" křičel z plných plic, ale nějak se mu to nevedlo.

,,Cože jsi říkal?" naláhala jsem a dělala si z něho prdel.

,,Přestaň nebo to schytáš!" vyhrožoval, ale já nepřestávala.

,,Tahle sestra se nevzdává!" křikla jsem mu do ucha a začala ho drtit mezi prsty.

,,Elsino nech toho!" křičel, ale já jako bych ohluchla.

,,Kurva co tady vyvádíte??!!" rozlítly se dveře a v nich stál náš tatík, na chvilu jsem se na něj podívala a přestala tak Luka týrat, ale pak jsem v mučení pokračovala.

,,Tati, řekni jí něco!" skuhral Luke a táta se jen zasmál.

,,A já si myslel Liz, že tyhle sourozenci budou normální!" křikl do prostoru baráku, zasmál se a pak odešel.

,,Kurva tati, okamžitě mě pojď pomoc ze spárů tý čarodějnice!!" křičel za tátou...

,,Ze spárů koho???" asi jsem špatně slyšela, a proto jsem ještě víc v mučení přitvrdila!

,,Jestli toho nenecháš, tak to odnese Calum!" cože? On mě bude vydírat přes Cala?? No to ne!!!

,,To je vydírání!!" okřikla jsem ho.

,,To je týmová práce!" kňučel pod mou bolestí Luke a já si to ještě jednou vychutnala.

,,Ne, tohle je vydírání!" křičela jsem na něj.

,,Pro mě za mě si tomu říkej jak chceš, ale už mě pust a slez ze mě nebo bude Cal trpět!" kurva Luku, já tě tak nesnášim!!!

,,Tohle si vyřídíme jindy!" neochotně jsem ho přestala mučit a slezla jsem z něj ,,A zapomeň za no, že spíš semnou v posteli, padej do svojí!" řekla jsem uraženě a strčila jsem trošku do něj.

,,Ale, no tak, nebuď zlá!" škemral.

,,Ty mě tady vydíráš, tak zmlkni!" štěkla jsme na něj a vyplázla jazyk.

,,Tak já jsem ten zlej jo? Ty mě tu týráš, táta mi nepomůže a ještě musim spát sám!" začal si stěžovat.

,,Chudáčku.." řekla jsem ironicky a lehla jsem si do postele.

,,Prosím!" nasadil psí oči, ale ne! já se nenechám zlomit.

,,Ne!" řekla jsem důstojně a pevně jsem si za svou odpovědí stála!

,,Sestřičko?" nasadil znova psí oči a mně ho začalo bejt líto.. Teda ne líto, jakože bude spát sám, ale prostě líto těch prosebných očí.

,,A půjčíš mi tvůj iPhone?" vnuknul se mi totiž do hlavy nápad.

,,K čemu ti bude, když máš svůj??" kouknul na mě a čekal zajímavou odpoveď.

,,A k čemu ti je moje postel, když máš svojí?" šla jsem na to lstivě.

,,Vyděračko!" štěknul po mě a z kapsy od kalhot vytáhl svůj iPhonek a podal mi ho, jen jsem mu věnovala jeden úsměv a pošoupla se v posteli, abych mu udělala místo.

Půlnoční sen||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat