,,Tak se uvolni né?" zaječel na mě a já se rozřvala ještě víc,ale moc slyšet jsem nebyla, protože ten kretén mě za první pořád "líbal" a za druhý až moc vzdychal...
Stále mučená na gauči jsem nic nemohla,zatímco on dělal vše. Měl velikou nadvládu.Jednou rukou mi zacpal pusu a druhou mně stáhnul šortky i s kalhotkama. Cítila jsem se bezmocná,mno cítila... já byla bezmocná.
Z pohledu Caluma
Mno vše dopadlo líp, než jsem čekal, nevecpávali se nám do soukromí,což mě velice potěšilo. Nepotřebuju s někym cizim a ještě ke všemu před kamerou rozebírat, jaká je Liz v posteli.
,,Tak se kluci mějte a snad se brzy zase uvidíme." rozloučila se s námi moderátorka. Já jí jen kývl na pozdrav a vyběhl jsem ze studia. Mířil jsem si to před maskérnu,kde na nás čekala Liz, teda doufám,že čeká.
Jak jsem se ale blížil,slyšel jsem vzdechy,dost hlasité vzdechy
Začínal jsem se bát. Vběhl jsem do haly a to, co jsem viděl, mě uplně zničilo...
O-ona mě podvedla. Teď a tady. Stál jsem tam a v očích jsem měl slzy. Jak to mohla udělat?!!
,,Calu..."slyšel jsem Luka, přilítnul a stoupl si stejně vedle mě, ale pak šel k nim.
Z pohledu Luka
Nejdřív jsem byl v šoku,ale když jsem slyšel tichý vzlyky a všiml si,že trochu kopala nohama.. Rozeběhl jsem se k nim. Ten hajzl. Chytnul jsem ho za krk a prudce jsem ho z ní sundal. Chudák Liz. Pořádně jsem se napřáhl a jednu jsem mu vrazil. Nebude mi tu mučit sestru!!! Nebude ji tu znásilňovat!!
Z pohledu Ashe
S Mikem jsme běželi za klukama. Calum tam stál nehybně a Luke zrovna držel za krk nějakýho chlápka. Liz ležela na gauči a klepala se.
,,Ty hajzle! Jak jsi mohl??" Ječel na něj Luke, až teď jsem si všiml, že měl stáhnutý oblečení a v tu chvíli mně to došlo. Drknul jsem do Caluma,kterej byl nejspíš v šoku a vrhnul jsem se na gauč k Liz. Celá se klepala a brečela. Navlíkl jsem ji zpátky oblečení a přitáhl si ji do objetí.
Zatímco Luke dával do držky tomu hajzlovi, Mike volal bez váhání policii. Doufám,že to tomu hajzlovi neprojde.
,,Š-ššš.." uklidňoval jsem ji.
,,Tak prý tu hned budou." řekl Mike a věnoval se Calumovi,který byl v šoku.
,,To je dobře, ať shnije ve vězení." rozčiloval se Luke a dál ho držel přimáčknutýho na zdi, Liz se pořád klepala a slzy jí téct nepřestávaly. Bylo mi jí hrozně líto.
,,Liz, beruško, už je dobře." dal jsem ji pusu do vlasů a utřel jsem ji slzy.
,,Neboj,bude to dobrý, jsi tu s námi." utišoval jsem ji.
,,Ja-ja-já... on..." snažila se něco říct,ale lámal se jí hlas, bylo mi jí hrozně líto.
Když už jsme se všichni dostali domů, Liz s Calem si šli lehnout a my s klukama si sedli do obyváku.
,,Caluma to pěkně vzalo." pronesl Mike.
,,Aby taky ne, jak bys byl na tom, kdybys viděl, jak nějakej hajzl znásilňuje tvoji holku?" Luke měl pravdu, sám nevim, co bych si počal.
,,Jak viděl?" nechápavě se na nás podíval, sám jsem to moc nechápal.
,,Mno, když jsem tam přišel,tak tam stál jak stolnej sloup,přesně tak,jak tam stál po celou dobu, a pozoroval je. Nejspíš asi neměl tušení, že jí dělal, co jí dělal,sám jsem si myslel,že to,... no víte co myslim, měla zacpanou pusu,takže nebyla slyšet a ani bránit se nemohla." nesmírně mi jí bylo líto, doufám, že chcípne v pekle ten grázl!!
z pohledu Caluma
Leželi jsme v objetí na posteli, Liz se chvilkama stále klepala a já si vyčítal,jakej jsem kretén, že jsem tam jen stál a nepomojl jí. Prostě jsem tam jen stál.
,,Calume?" promluvila potichu.
,,Ano?" usmál jsem se na ní.
,,Ne-neznásilnil mě, nestihl to." řekla tiše a vyklepaně, hlas je jí třásl snad ještě víc, jak její tělo.
,,To je dobře" dal jsem ji pusu do vlasů a přitáhl jsem si ji k sobě ještě víc.
,,Děkuju." poděkovala? A mně? Proč mně? Já ji nepomohl.Stál jsem tam jak solnej sloup. A na nic jsem se nezmohl.
,,Za co?" nechápavě jsem se na ni podíval.
,,Že tu jsi se mnou." usmála se na mě a dala mi pusu na tvář.
,,Budu s tebou a na to zkurvený focení mě nikdo nedostane." usmál jsem se na ni a pohladil ji po čele.
,,Děkuju." usmála se a věnovala mi další pusu, někdo zaklepal.
,,No?" houkla Liz a do pokoje vešel Ash.
,,Calume, musíme jít, Mike volá Mali, aby přišla." trošku se usmál.
,,Tak běž za Mikem a řekni mu, ať vyřídí Mali, že nikam nemusí, já nikam nejdu, budu tu s Liz." řekl jsem narovinu.
,,Calume, to ale nejde, musíme tam jít, je to domluvený a sežerou nás, když tam nepůjdeme." začal přesně to, co jsem věděl, že řekne.,,Hm tak ať si naserou, já si nic a žádnýma prostitutkama nedomlouval to za prvý a za druhý, ji tu nenechám samotnou a tečka, takže si běžte beze mě!" skoro jsem na něj křičel.
,,Calume, a co jim máme jako říct?" byl dost vyděšenej, asi nečekal takovouhle reakci.
,,Hmm co třeba pravdu?" hodil jsme na něj face alá jako vážně?!! ty tupče!! a pak jse mse kouknul na Liz, docela ji bylo už dobře, zvládla by to tu, ale nechci jít pryč od ní. Ještě je všemu když tam budem dělat, to, co tam máme dělat. ...
,,Mno tak fajn, tak si to tu užijte." řekl naštvaně a odešel.
,,Děkuju." dala mi znova pusu a opět se rozzářila.
,,Za nic, stejně se mi tam nechce, dělat něco takovýho, fuj." celej jsem se rozklepal a mé tělo pokryla husí kůže, když jsem si představil, co všechno bychom tam museli dělat, chudák kluci, nezávidim jim to.
,,Co budeme dělat?" koukla se na mě a pak se na mě převalila. Ležela na mě a koukala mi do očí. Tak strašně jsem ji chtěl políbil, ale bál jsme se. Bál jsme se její reakce, proto jsme nic nedělal a jen jí koukal do očí.
,,Calume?" šeptla a já se usmál.
,,Liz?" mrknul jsem na ni a ona propukla v nekontrolovaný smích ,,Problem?" vraždil jsem ji pohledem.
,,Ne, já jen, no víš, jsi vtipnej a navíc, jak se mě snašíš nepolíbit." usmála se. Sakra!! Ona si toho všimla, né tak to vůbec není trapný, asi jsem byl trošku rudej, ale ... její rty jsou to nejlepší. Vychutnával jsem si tu krásnou chvilku jejích jemných rtů. Divim se, že naše rty do sebe zapadají jako dva dílky puzzlí. To, co se mnou dělají její rty, je nepopsatelný zážitek. Líbal jsem se už s tolika holkami, ale s žádnou to nebylo takový. Tolik emocí, co se mnou dělá její tělo... Je to zázrak a to je co říct. S holkami jsem dřív zacházel hrozně. Věčně jsem se s klukama vsázel o to, že jí sbalim a když se to povedlo, tak jsem ji jednoduše odkopnul. Nenávidím se za to! Byl jsem bezcitnej hajzl.
,,Calume?" promluvila, když se odtáhla.
,,Ano?" decentně jsem se usmál.
,,Proč nespolupracuješ?" řekla potichu a pak mi zabořila hlavu do hrudě, byla tak roztomilá.
,,Já jsem se zamyslel." řekl jsem a pohladil jsem ji po hlavě.
,,Tak mi jdeme a pak se ozvem." vlítnul do pokoje Ash, usmál se a než jsem mu stihl odpověděť zase zmizel.
,,Calume, já mám hlad" řekla mi do hrudě, zvednul jsem ji pomalu hlavu.
,,a Aco si dáme?" usmál jsem se na ni a ona mi úsměv oplatila.
,,Mno, já nevim, tak půjdeme něco ukuchtit." usmála se. Zvedli jsme se z postele a vydali jsme se dolů do kuchyně. Vlastně jsme ani neobědvali, pač to padlo. Toho hajzla bych zabil, proč já kretén, tam stál jak idiot a nedokázal jsem ji pomoc?
ČTEŠ
Půlnoční sen||Calum Hood
Hayran KurguPříběh o holce která nesnáší boybandy a jeden blbej hovor jí změní celý život. Příběh s Calumem a 5SOS.