Půlnoční sen Ⅹ.

3.3K 157 4
                                    

,,Tohle není fér!" protestoval Luke s Calem.

,,Ty vole ty mlč." houkla na něj Karkulka.

,,H-hm" odkašlal si Luke, když jsem už asi minutu čuměla Mikovi do očí, které skenovali mojí podprsenku.

,,Jen je nech." řekl nabručeně hnědovlasej a táhnul ho pryč z pokoje. Karkulka šla s nima taky.

,,Ashi?" prolomila jsem to delší trapné ticho, ale jemu zjevně nevadilo. Skenoval mé poprsí a já se bavila jeho výrazem.

,,ASHI!" řekla jsem důrazněji.

,,No?" zeptal se, ale ani jedním okem neuhnul.

,,Vnímáš?" pámavala jsem mu přes očima.

,,Víš co bych si přál?" řekl z ničeho nic.

,,Ne!! ani na to nemysli!!" upozornila jsem ho, zamračila jsem se, protože jeho výraz mluvil za vše.

,,Co ty víš, na co myslim..." ušklíbl se.

,,Jdu se oblíct" oznámila jsem mu a opustila tak své místo, najednou se vzpamatoval a otočil se na mě.

,,Škoda, mohl bych..."

,,Se koukat celej den." dopověděla jsem to za něj a zmizla ve svym pokoji.

Mé oči padly na tu hromadu zavazadel. Uplně jsem zapomněla, že jsem je nevybalila. No teď se mi do toho nechce. Takže jsem jen vytáhla z nějakýho kufru čistý spodní prádlo a z jinýho šortky a tílko. Sundala jsem si prádlo, které na mě zbylo a oblíkla si krajkovaný kalhotky. Než jsem si ale stihla oblíknout podprsenku, rozletěly se dveře a objevil se v nich Ash. Ash a jeho zíravý oči.

,,Neumíš klepat." zařvala jsem a rychle se otočila.

,,Pro-pro-promiň." vzpamatovával se už nejspíš Ash.

,,Hmm" nic víc jsem neřekla. Popadla jsem z postele podprsenku a nandala si ji.
,,Chceš pomoct ji zapnout?" zaskřehotal Ash. Ashi, Ashi!!!
,,Si jako myslíš, že si neumim zapnou podprdu?" řekla jsem s otazníkem na konci.
,,To určitě svedu líp!" machroval.
,,Hahaha!" šel blíž, slyšela jsem jeho kroky, ale než přišel uplně, měla jsem zapnuto a natáhla se pro tílko.
,,Můžu se tě zeptat? Cos potřeboval?" otočila jsem se na něj s mojí otázkou.
,,Luke zjistil, co jsem přidal na facebook za video a Mike za fotky, a tak se nás chystá zabít, no a tak mě došlo, že jeho holka mě ochrání, takže na mě nemůže, protože jsi můj strážný anděl." řekl a já se chtěla začít smát a zároveň ječet, že má bobky v kalhotech a chce se schovávat za holku. Po-počkat, jak jeho holka?
,,Ashi? já jsem Elsa, jeho ségra." řekla jsem pobaveně.
,,Nelži!" jako si myslí, že lžu jo??!
,,Vážně, copak vám Luke nic neříkal?" určitě říkal, vždyť včera večer s jedním znich mluvil.
,,Vážně?" teď na něm bylo poznat, že by skákal metry vysoko.
,,Ano!" řekla jsem šťastně, protože lepšího bráchu si člověk nedokáže představit.
,,To je super!" vyletělo v mžiku z Ashe, vpálil mi pusu na tvář a zmilel stejně rychle, jako se objevil.

Já se tedy dooblékla a pak zkulturnila v koupelně. Trvalo mi to déle nežli normálně, protože všechnu kosmetiku jsem měla ještě nevybalenou. Když už jsem jakžtakž vypadala k světu vydala jsem se za kluky. Všichni byli u Luka, teda nejspíš, protože odtamtud šel hluk.

,,Kurva Michaele, ale já nechápu, jak tě to mohlo napadnout!" řval Luke, toho jsem poznala.
,,Ježiši to byla sranda." hájil se.
,,Sranda jo, a že její kozy znají všechny holky, co nás sledujou, to tě už nezajímá!" křičel zase Luke.
,,Vždyť nikdo neví, čí jsou!" řval už i Mike. Vtom jsem to nevydržela a vešla jsem dovnitř, nebudou se tu takhle hádat.
,,Co tu proboha řešíte?!!!" křikla jsem na ně.
,,No jde..." začal Luke.
,,Mě to nezajímá, za pět minut jdem pryč, pokud vim, tak jsme měli někam vyrazit ne? A ne aby jste se tu hádali, jak malí, takže si najdi triko Lucasi a sejdeme se dole!" připadala jsem si jak jejich matka.

...

,,Tak dělej už skoč!" řval na mě Ash.
,,Jsme tě tam jinak táhli zbytečně." křičel naštvaně Cal.
,,Je to jak, když letíš, nádhernej pocit, prostě jen...." pokračoval Luke, ale já ho nevnímala udělala jsem velkej krok a padala do neznáma.
,,I believe I can flyyyyyyyy" ječela jsem, když jsem padala dolů, přestala jsem až v momentě, když mou pusu zaplila tuna slané vody. Rychle jsem se dostala na hladinu, když jsem vyklepala z uší všechnu vodu, z pusy jí vyplivla a z očí vymnula, postřehla jsem, že Cal se strašně směje.
,,Calumey je tady něco k smíchu?" zařvala jsem na něj, v tom okamžiku mi Mike šplouchnul do pusy vodu a já se začala kuckat. Házela jsem kolem sebe rukama a dusila se.
,,Ty seš debil Michaele!" zařval na něj Ash a připlaval mi na pomoc. Chytnul mě a já ho objala. Po asi minutě jsem byla OK.
,,Díky Ashi, ty Miku dostaneš do držky a /v tom okamžiku se Cal začal smát/ ty se nejsměj Calume, protože ty dostaneš dvojnásobně!" dořekla jsem to a už zmlknul.
,,Chudák kluci.." pronesl do ticha Luke.
,,Hahaha a teď mě odsud dostaňte, protože by mě vážně zajímalo, jak se vyškrábeme zpátky na tu dvacetimetrovou skálu." šílela jsem v Ashově objetí...


Půlnoční sen||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat