,,To je jedno!" usmál se a už byl na řade, takže si poručil svoji objednávku, já se k němu pořidala a dala jsem si colu, nugetky a hranole.
Dny dny utekly jako voda a já se octla v aréně, které praskala ječícími fanynkami ve švech. Všude se množily a já měla nehoráznej strach. Tohle teda nezávidim kluků, já bych se z toho asi zcvokla, je neskutečný, co všechno zvládnou, jakej je to těžkej nápor a nezvoknou se z toho. Mají energie na rozdávání a tehle proces tady neřeší, u nich existují jen oni, hudba, rodina, kamarádi, někdy fans a teď i já...
,,Lásko, nebuď nervózní, všechno je v pohodě" objevil se za mnou Calum a obejmul mě zezadu.
,,Tobě se to říká, ty seš už zvyklej, ale já? Já měla vždycky probém vystoupit s hrou na flétnu třeba jen před dvaceti lidmi... teď jich tu je skoro desetkrát víc." začínala jsem se klepat.
,,Lásko, ty to zvládneš, my začneme a ty se pak objevíš na pódium před předposledí písničkou.Já tě oficiálně ukážu světu a pak zahrajeme a nakonec dáme SLSP. Pak bude konec a my pojedeme k nám kde je volnej barák." skounul si dolní ret.
,,Na co myslíš?" zvýšila jsem hlas.
,,Na tebe." otočil si mě a políbil mě. Z našeho polibku nás vyrušil Mike, kterej nám oběma poklepal na rameno.
,,Je čas." usmál se a Calum posmutněl.
,,Věřím ti, bude to v pohodě, ty to zvládneš a pak tam budeme s tebou." dal jsem mi ještě krátkej polibek a obejmul mě.
,,Calum má pravdu, princezno, zvládneš to, jde ti to až moc dobře, budeme se ta tebe těšit." obejmul mě a lehce políbil do vlasů. Pak se přiřítil Luke a Ash.
,,Liz, věřim ti, ty to dáš, budeš mít přeci moje největší lásky." usmál se a pak mě obejmul.
,,Abych nebyl pozadu, nelekni se, bude ti to připadat jako nekonečný vesmír, kterej nemá konce, ale neztrať sebe. Věř! To je nejdůležitější a nezapoměň, budeme tam s tebou." dokončil to Luke, obejmul mě, dal mi pusu na čelo a pak všichni čtyři zmizeli za obrovského burácení fanynek na pódiu.
Klukům to šlo parádně a než jsem se stihla vzpamatovat už stál uprostřed pódia Calum a začínal jeho řeč.
,,Tak Sydney a celej zbytek světa. Teď mluvím k našim nejvěrnějším fanynkám. Chtěl bych vám někoho představit. Holku, kterou nadevšechno miluju, dívku, která mi změnila život. Je to holka se kterou bych chtěl strávit zbytek života, žít s ní a jednou s ní založit rodinu. Je to poklad, ale hlavně moje princezna. Mno není vlastně jen tak moje, je to Lukova nevlastní sestra Liz, byl bych rád, kdyby jste ji měli rády, protože já ji miluju. Liz?" otočil se mým směrem a já věděla, že nadešel můj čas. Zhluboka jsem se nadechla a rozešla jsem se za ním. Aréna se rozburácela, všichni ječeli.
Došla jsem až ke Calovi a objala jsem ho. Drtila jsem ho v náručí.
,,Neboj, ty to zvládneš, jsme tu s tebou." šeptl mi do ucha a dal mi pusu do vlasů.
,,A teď když dovolíte, tak pro vás máme překvapení." ozval se Luke a Ash odstoupil od bicí, aby mi udělal místo. Nejistě jsem se na všechny podívala, ale oni se usmívali. Usedla jsem za bubny a do rukou uchopila paličky.
,,Tak tohle je songa, na který jsme se všichni podíleli. Vznikla jedno nudný odpoledne, když Luke hrál na bicí a začal se s Liz hádat, že to umí líp. Ona si pak sedla za moje bicí, uchopila moje paličky a ukázala nám, co v ní je. A teď se ptám Liz, uklážeš to i všem ostatním?" podíval se mým směrem, usmála jsem se, přikývla a začala jsem hrát. Vydala jsem ze sebe všechnu energii a naplno jsem si to začala užívat ani mi nedošlo, že jsem se už blížila ke konci, bylo to neskutečně rychlý, už kluky chápu, je to nepopsatejný pocit, žít hudnou.
Dohráli jsme a aréna se otřásala v základech. Všichni ječeli, bylo to strašný, ale zároveň krásný. Tekly mi slzy štěstí, nestačila jsem se radovat. Kluci dohráli poslední písničku a já se vzpamatovávala z toho šoku. Furt tomu nedokážu uvěřit, že jsem hrála před vyprodanou sydneyskou arenou a všichni mě přijmuli.
,,Vidíš, já ti říkal, že to zvládneš." objevil se za mnou Calum, vzal mě do náruče a zatočil se mnou, já se na žádný slova.
,,Liz, byla jsi super, tohle jsem nečekal." objevil se za námi Luke a propaloval nás pohledem.
,,Děkuju." usmála jsem se na něj a Calum mě položil.
,,Pěkně jsi to tam rozjela." uculil se na mě Calum a dal mi pusu do vlasů.
,,Mno." usmála jsem se na něj.
,,A no Calume ta řeč, tohle jsem nečekal." podíval se na nás a usmál se.
,,Co si o tom myslíš?" koukal na něho.
,,Mno nevim, co bych řekl, milujete se a to je hlavní". trošku se pousmál a pak odešel.
,,Takže teď mám čekat nápor hatů, jo?" mrkla jsem na něj.
,,No asi jo, ale byla jsi skvělá, snad tě nikdo nebude odsuzovat! a pokud jo, tak jim ukážu, do mé princezny se nikdo navážet nebude!" chytnul mě kolem pasu a šli jsme do šatny. Nikdo tam nebyl a toho Calum hnedka využil, přimáčkl mě na dveře a přilepil se mi na rty, než jsem stihla jakkoliv zareagovat už rukama šmátral pod mým tričkem. Moje rekce byla asi taková to, hned to schytal, plácla jsem ho přes obě ruce.
,,Ale no ták, lásko." škemral a nahodil psí očka.
,,Zapomeň, tady ne!" odtáhla jsem ho od sebe decentně.
,,Snad si za takovej výkon zasloužíš odměnu." nahodil poučnej pohled.
,,Zasloužím no, tak co jed teď domů?" usmála jsem se na něj
,,Jo tak domů jo? Na co myslíš?" nadhodil šibalský pohled.
,,Hoode! Já nevim, kdo tady myslí na prasárny!" bouchla jsem ho do hrudě.
,,Tak hele, sex je normální lidská potřeba." bránil se.
,,Copak ho nemáš dostatek?" nadzvedla jsem obočí.
,,Tak hele, už si ani nepamatuju, jaký to s tebou je!" zamračil se.
,,Tím chceš říct?" řekla jsem naštvaně.
,,Že už jsme spolu dlouho nemrdali!" řekl v naprostym klidu, musím uznat, že těch pár slin v puse mi stačilo bohatě na to, abych se začala topit ,,Jsi v pohodě?" strachoval se a začal mě mlátit decentně do zad.
,,Jsem ok!" řekla jsem dost hlasitě.
,,Jsem myslel, že se udusíš!" obejmul mě a dal mi pusu do vlasů.
,,Mohl by sis za to sám!" probodla jsem ho pohledem.
,,Promiň." šeptnul a dal mi další pusu do vlasů, pak se mi ale rty přesunul na krk a jemně ho pokrýval polibky, moc dobře ví, jak mě tohle dokáže nahodit do mrdací nálady...
Celým tělem mi projela vlna nekonečné energie, mé tělo pokryla husí kůže a neodmítala jen tak zmizet. Připadala jsem si jak v sedmém nebi, Calum dočista ovládl mé tělo a těmi jemnými polibky mě přímo zabíjel. Ruce jsem mu zabořila do vlasů a hrála si s kořínky. On se stále věnoval mému krku a divím se, že jsem ho ještě neměla celej fialovej, jemu to je docela podobný.
Měla jsem sto chutí do Caluma strčit a hodit ho tak na tu pohovku, co byla jen pár kroků od nás, ale to přesně jsem nechtěla. On mě stále líbal na krku a já jsem se divila, že se ještě udržím na nohách. Nehorázně mě to vzrušovalo a to on moc dobře věděl. Moje největší slabina je krk a to on ví až moc dobře, proto taky vsadil na jistotu a daří se mu to, ale nenechám ho vyhrát! Tuhle válku vyhraju i kdyby mě to mělo stát cokoliv, třeba i mokrý kalhotky......
ČTEŠ
Půlnoční sen||Calum Hood
FanficPříběh o holce která nesnáší boybandy a jeden blbej hovor jí změní celý život. Příběh s Calumem a 5SOS.