Půlnoční sen Ⅸ.

3.1K 164 3
                                    

Všichni jsme si posedali kolem. Mike zapnul komp a Ash lovil něco na iPhonu. A já přemejšlel, co to má Luke v posteli za holku.

,,Hmm, takže co nám chceš ukázat?" prolomil jsem to ticho.

,,No možná mě za to zabijete, Luke asi nejvíc, ale já prostě musel!" Kurva co? Ať už se konečně vymáčkne!

Najel na FB, na naši fanpage.

,,Tak to se Luke posere!" zařval Ash a já upřel oči na obrazovku.

,,Miku, ono je normální, že si navzájem dáváme fotku na face s holkou v posteli že??" vyjekl jsem na něj.

,,No, tohle jsem vám ale tak ukázat nechtěl, kumte na ty komenty pod tím." řekl Mike a načetl komentáře.

Lucasi Hemmingsne!! co to je za holku?

ty prasáku!!

Chudák holka, Luku, Luku, z tebe se člověk jednou zblázní....

Miku, hezky jsi se vyblejsknul a Luku, ty si teda žiješ :'D lOOl

to bude něco pro bulvár....

Dál jsem to nečetl, protože to bylo pořád dokola to samý.

,,Miku, tohle si odneseš!" varoval jsem ho a odešel jsem za Lukem a tou holkou. Sednul jsem si na kraj postele.

,,Cale, to nebude tak strašný, vždyť to myslel ze srandy." ujišťoval mě Ash, kterej přišel taky.

,,Stejně si nemyslim, že to nebude tak horký, pojďte se podívat." hulákal Mike a my se neochotně zvedli a poslechli ho.

,,Tak co tam máš tentokrát?" řekl jsem ironicky, ale moc to tak nevyznělo...

novinky vybíhalo na mě z tý stránky, sklonil jsem se a nedalo si nevšimnou Lukovi fotky s tou holkou.

Luke Hemmings, ze slavného boybandu, randí!!! vybíhaly na mě titulky dnešních novinek, proto jsem se posadil a začetl se dál.

Luke byl včera přistižen se svojí přítelkyní. V pozdních hodinách si dávali pizzu v luxusní pizzerii. Házeli po sobě zamilované oči, ale svůj vztah skrývali. Svědčí o tom to, že Luke si nehrál na vzorného přítele. Nedržel ani dosud neznáme děvče za ruku, až když opustili pizzerii, našel odvahu a nabídl dívce rámě. Jejich cíl byl jasný. Krásné sydneyské pláže. Fíí dočetl jsem to až do konce a už jsem věděl, že novináři jsou všude.

,,Tak tohle je moc, neříkal jsi náhodou že je se sestrou?Že mu přiletí?"nechápl ani Ash.

,,Kurva no jo, co když je to jeho sestra?"

,,Blbost, proč by jako spali v jedný posteli, ještě ke všemu polonahý, když má svůj pokoj, přece jí ho Luke maloval!" stál si za svym Mike a pomalu šel za nima. My ho následovali.

,,Vzbudíme je!" rozhodl jsem a převalil jsem se na ně. Lukovi jsem zacpal nos. Nejdřív se snažil funět.

,,Točíš?" houkl jsem na Mika,

Znova jsem mu ho ucpal a on znova zafuněl. Jak kráva.

,,Au!" on mě bouchnul.

,,Calume!" zařval tak nahlas Luke, že s tou holkou to škublo, Lukova hlava vyskočila a narazila do té mé.

,,To je dost, že taky vstáváte!" ozval se Ash.

z pohledu Elsy

,,Calume!" uslyšela jsem hrozné zařvání a celá jsem sebou škubla. Otevřela jsem oči a spatřila anděla. Skláněl se nade mnou a držel si hlavu, vedle mě ležel Luke.

,,To je dost, že taky vstáváte!" uslyšela jsem odněkud zezadu. Posadila jsem se a spatřila další dva kluky. Co tady chtěj.??...

,,Kurva co tady děláte?" zeptal se jich Luke.

,,Neříkal jsi náhodou, že v deset budeme mít společnost?" došlo mi...

,,Hmm no, kurva, sorry kluci, ale nějak jsme blbli dlouho do noci, takže je jasný, že jsme nevstali" omlouval se Luke.

,,Užívali?Jak jako??!" vyptával se ten s nejdelšími vlasy.

,,No, to jsme si už taky všimli." řekl, ten, co stál nade mnou, ještě než kdokoli stihnul tomu kudrňáčovi odpovědět

,,Tak budete už vstávat?" promluvil ten poslední, měl rudou hlavu,docela jsem se ho lekla.

,,Ježiši promiň Michaele, ale tobě kolikrát taky trvá půl roku, než se vyhrabeš z pelechu." odprsknul na něj Luke.

,,Luku, můžu tě prosím poprosit a odvalíš se ještě kousek, ležíš na mě." pronesla jsem skromně.

,,Jo jasně, promiň zlato." Zlato? jakmile tohle řekl ti tři kluci se na sebe navzájem podívali. O co jim.. jasně jsme tu jenom ve spodnim prádle... mohlo mě to taky napadnou dřív!!

,,Děkuju, broučku." dala jsem mu pusu na nos a vstala jsem. Ti kluci se na sebe jen podívali, mrkli na sebe a já nevim co všechno ještě za tu vteřinu stihli.

,,To aby vám to nebylo líto" přitáhla jsem si k sobě toho hnědovlasýho, co se nade mnou skláněl a dal jsem mu pusu na tvář, jak se mu oči rozzářily. Přešla jsem k tomu červenovlasýmu a vtiskla mu pusu na čelo. Usmál se na mě a já mu úsměv opětovala. Kudrňáček stál hnedle vedle něj, asi si myslel, že jsem nespravedlivá, nejsem.

,,Jsem Elsa." řekla jsem, když jsem stála předním. Koukal se mi na kozy.

,,Já jsem Ash." řekl pomalu a udiveně.

,,Je slušností koukat se někomu do očí, když s někym mluvim." pronesla jsem poznámku, protože jeho oči směřovaly jinam. Pomalu zvedl hlavu a něž se stihl vzpamatovat, vlepila jsem mu pusu na rty.

,,Tohle není fér!" protestoval Luke s Calem.

,,Ty vole, ty mlč." houkla na něj Karkulka.

Půlnoční sen||Calum HoodKde žijí příběhy. Začni objevovat