🖤Theories of LOVE♥
🖤I adore you♥
ျမတ္ႏိုးျခင္းေတြဘယ္ကစၿပီးဘယ္မွာဆံုးသလဲ.....
ဝင္သက္က စၿပီး ထြက္သက္မွာဆံုးတယ္ဆိုရင္ေသခ်ာတယ္.....
ျမတ္ႏိုးျခင္းဟာမေသမခ်င္းအဖန္ဖန္ျဖစ္ေပၚေနမဲ့ သံသရာငယ္တခုပါ.....
🖤♥🖤♥
ကိုကို.......ကိုကို.....
လႈပ္ႏိႈးေပမဲ့လဲ တုတ္တုတ္ေတာင္မလႈပ္
နားရြက္ဆြဲၿပီး နားနားကပ္ေအာ္လဲ မထဒီလူႀကီး ခ်ိဳသာလို႔ေတာ့မရေတာ့ဘူး.....
မေန႔ညက အိပ္ရာဝင္ေနာက္က်လို႔မႏိႈးပဲတမင္ထားတာကို ခုေနက သူ႔ဖင္ထိုးရံုမကပဲ ဖင္ထဲဝင္ေတာင္သြားၿပီ....
အိမ္ေထာင္သက္အခုဆို ၂ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ.....
ဒီကာလအတြင္းမွာ ခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြကအဆင့္တက္ၿပီးေတာ့ သံေယာဇဥ္နဲ႔နားလည္မႈဆီမသိမသာပံုစံေျပာင္းလဲသြားၾကၿပီ......
အရင္လို အခ်ိန္တိုင္းခ်ိဳသာမေနေပမဲ့ ခ်စ္လားလို႔ အခ်ိန္မေရြးေမး.....
ခုန္ေနတဲ့ႏွလံုးသားက ျမတ္ႏိုးျခင္းအျပည့္နဲ႔ခ်စ္ပါတယ္လို႔ပဲ အေျဖျပန္ေပးပါလိမ့္မည္......
အခုပဲၾကည့္ ႏိႈးမရလို႔ အၾကမ္းဖက္ဖို႔ျပင္ေနတဲ့စိတ္က ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့အေတြးဝင္လာတာနဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာေပၚကေန မ်က္လံုးက ခြာမရေတာ့......
မျဖစ္ေသးပါဘူး ဒင္းအလုပ္တအားေနာက္က်ေနလိ္မ့္မယ္.....
♥မီးေသြးခဲႀကီး.....ထေတာ့....
အားရပါးရသူ႔အေပၚခြထိုင္ နားရြက္၂ဖက္ကို ဆြဲၿပီး မီးရထားစက္ေခါင္း မ်ိဳခ်ထားသလို အသံႏႈန္းနဲ႔ေအာ္ေခၚကာမွပဲ ဒင္းကႏိုးေတာ့သည္......
မ်က္စိႀကီးျပဴးေနေအာင္ပြင့္လာၿပီးမွ တခ်က္ျပံဳးလာၿပီး လူကိုလက္ကေနဆြဲကာဖက္လိုက္ေတာ့ လူက သူ႔ကိုယ္ေပၚမွာ အျပားလိုက္ကပ္ေနတဲ့ ဖားသတၱဝါအလား......
🖤ႏိႈးပံုႏိႈးနည္းေလးက ညင္သာလိုက္တာ babyရယ္......
♥ခင္ဗ်ား က ထမွမထတာ အိပ္ပုပ္ဘုရင္ႀကီးရဲ႕.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....