🖤2nd Missing Zone♥

1.5K 213 138
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤2nd Missing Zone♥

ပထမအလြမ္းဇုန္မွာ ဥေပကၡာ ေတြ ေျခရာခ်တယ္.....

ဒုတိယေျမာက္အလြမ္းနယ္ေျမမွာေရာ ဘာေတြထင္က်န္ဦးမလဲ???

🖤♥🖤♥

နာရီဒိုင္ခြက္က စြန္းေနတဲ့ေသြးစေတြကိုတစ္လွည့္ ေမာင္းထြက္သြားတဲ့ကားကိုတစ္လွည့္ၾကည့္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္ေနဝင္ရီတေရာကမ္းပါးမွာ အလြမ္းေတြနားသီခဲ့ရၿပီ.....

လြမ္းလို႔လုပ္မိတဲ့အရာမွန္သမ်ွက ပိုလြမ္းဖို႔ခ်ည္းျဖစ္ေနတာ ဘယ္လိုေကာင္းမႈကုသိုလ္အက်ိဳးဆက္ေၾကာင့္လဲမသိ.....

သူ႔မ်က္ႏွာျမင္ခ်င္စိတ္တစ္ခုနဲ႔ ကေလးေတြေတာင္ပစ္ထားၿပီး သူ႔ဆီလာေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ရဲ႕မေကာင္းတဲ့အက်င့္ေလးေၾကာင့္ ဆူခံလိုက္ရတာကို စိတ္ထဲကဝမ္းနည္းမိတာပါ...

အလိုလိုက္ခံ အခ်စ္ခံဘဝမွာ တခါတေလနားလည္မႈေတြေဘးခ်ိတ္ထားမိတာက ကြၽန္ေတာ့္အမွားပါပဲ.....

သူ႔ေလသံမာသြားရင္ကို ႏွလံုးသားကေသြးေၾကာေတြကအစ ေကာက္ေကြးခ်င္ေနတာဘာသေဘာလဲမသိ.....

မိဘေနရာေရာက္ေနေပမဲ့သူ႔ကမာၻမွာ ကြၽန္ေတာ္ဟာထာဝရကေလးငယ္လို႔ပဲ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ခံယူထားတာေလ.....

အလိုက္သိေနတဲ့အခါမွာလဲ ႏွစ္ေယာက္မ႐ွိေပမဲ့ ဘာမဟုတ္တဲ့ေနရာက်ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က်မီးေမႊးမိေနတာကိုက မေကာင္းတာပါ....

ကြၽန္ေတာ္မေကာင္းတာပါ....

တစ္ဘဝလံုးေတာင္ သူ႔အတြက္မငဲ့မကြက္စြန္႔လႊတ္ရဲၿပီးမွ သူအလုပ္မအားလို႔အခ်ိန္မေပးႏိုင္တာေလးကိုနားမလည္ေပးႏိုင္တာ...

ကိုယ့္အမွားေၾကာင့္သူ႔ေလသံမာတာ သူဆူတာခံရတာကို စိတ္ဆိုးမိတာကမျဖစ္သင့္တာပဲမွတ္လား....

အခုေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္ သူ႔လက္မွာဒဏ္ရာပါရသြားၿပီ....

ရင္ဘတ္ထဲကေအာင့္တက္လာတာကို အံႀကိတ္သည္းခံရင္းကားေပၚျပန္တက္မယ္အလုပ္မွာ P'Mikeကားက မလွမ္းမကမ္းမွာေရာက္ေနတာျမင္လိုက္ရသည္....

ကိုကို့အမိန့္အရ တစ္လမ္းလံုးအိမ္ေရာက္သည္ထိသူ႔ကားကေနာက္ကလိုက္ေနေတာ့မွာေလ ......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant