💚Green Step💚

1.7K 248 111
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Couple therapy ♥

💚Green Step💚

အစပ်ိဳးခဲ့ၿပီးသား ခ်စ္ျခင္းတရားဟာ ေဘာင္သြင္းၿပီးသားဆိုတာကို မသိခဲ့မိဘူး.....

အခ်စ္သစ္ပင္ေလး ႐ွင္သန္ႀကီးထြားဖို႔ ေဘာင္ေတြကိုေက်ာ္ၾကည့္ၾကရေအာင္.....

🖤♥🖤♥

မနက္ခင္းအိမ္အေ႐ွ႕ဘက္ျခမ္းဝရန္တာကေန လွမ္းျမင္ေနရတဲ့ အ႐ုဏ္ဦးေနေရာင္ျခည္ေတြေအာက္မွာ ေကာ္ဖီတခြက္စီနဲ႔ ၿငိမ္သက္ေနမိသည္......

မေန႔က ဆြဲႏွဲ႔ခဲ့တဲ့ဆူးအတြက္ ဒီေန႔ထပ္ၿပီးဘယ္လိုအေျခအေနေတြနဲ႔ၾကံဳေတြ႔ရမလဲဆိုတာကို စိတ္လႈပ္႐ွားေနမိၾကျခင္းဟာ အခုလိုၿငိမ္သက္ေနျခင္းရဲ႕အဓိကအေၾကာင္းတရားျဖစ္ပါသည္.......

ဒီေန႔ေရာ ဘယ္လိုအေရာင္မ်ိဳးေအာက္မွာ ႏွလံုးသားစစ္တမ္းထုတ္ခံရဦးမလဲ မသိိႏိုင္......

စခဲ့မိတဲ့ လမ္းကို ဆံုးေအာင္ေလ်ွာက္ဖို႔ကအေရးႀကီးေနၿပီမို႔ ေနာက္ျပန္လွည့္ဖို႔အေတြးကေတာ့ ႏွစ္ဦးစလံုးမွာ႐ွိမေနတာ ေသခ်ာပါသည္......

သက္ျပင္းေမာေတြ ကိုယ္စီခ်ရင္း တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္ကာ ျပံဳးမိၾကသည့္ အခိုက္အတန္႔ေလးကေတာ့ ဒီဘဝရဲ႕ မေမ့ႏိုင္စရာအခိုက္အတန္႔ေလးအျဖစ္မွတ္တမ္းဝင္သြားၿပီလားမသိ......

လက္ႏွစ္ဖက္ဆန္႔တန္းေပးလိုက္ၿပီး ရင္ဖြင့္ေပးလိုက္တဲ့ကြၽန္ေတာ့္ကမာၻႀကီး႐ွိရာသို႔ မ်က္စိစံုမွိတ္တိုးဝင္လိုက္သည္......

🖤ခ်စ္တယ္..... baby.....

ကြၽန္ေတာ့္ကမာၻႀကီးက ခ်စ္ေၾကာင္းေျပာသည့္အခါ ၾကည္ႏူးျခင္းေတြက ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲမွာ စိမ္းလန္းလို႔......

ဒီလိုနဲ႔ပဲ ခ်စ္တယ္တခါေျပာတိုင္း၂ေယာက္ေပါင္းကမာၻတစ္ခုဟာ အျမဲစိမ္းလန္းသာယာေနခဲ့ရတာပါ......

🖤ဒီေန႔ ဘာေတြပဲၾကံဳလာလာ အေကာင္းဆံုးေျဖ႐ွင္းၾကမယ္ ေနာ္ အခ်စ္ကေလး.......

ကိုကို႔ရဲ႕စကားကို သူ႔ဝဲဘက္ရင္အံုေပၚသို႔အနမ္းတပြင့္ျဖင့္ေထာက္ခံလိုက္သည့္အခါ သေဘာတက်ရယ္ေမာသံက ထြက္လာၿပီ.......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now