🖤Battle♥

1.4K 217 232
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Battle♥

Brain....ဘဝမွာ အဆိုးရြားဆံုးတိုက္ပြဲက ဘာလဲ

Heart.... မင္းရဲ႕သိစိတ္နဲ႔ ငါ့ရဲ႕ခံစားမႈၾကားက တိုက္ပြဲ

🖤♥🖤♥

၇ရက္.....

ရက္သတၱပတ္ တစ္ပတ္ ျပည့္ခဲ့ၿပီ...

ႏွစ္ေယာက္လံုး ေဆးရံုကေနအိမ္ကိုျပန္ေရာက္ခဲ့တာ တစ္ပတ္ျပည့္ခဲ့ၿပီ....

Babyလဲ ေနေကာင္းၿပီျဖစ္သလို ကြၽန္ေတာ္လဲ ဒီက်ိဳးေနတဲ့ေျခလက္ေတြနဲ႔ ေနသားက်စျပဳလာၿပီ....

ဒီေန႔ဟာ ထူးျခားတဲ့ေျပာင္းလဲမႈေတြစျဖစ္လာမဲ့ရက္လို႔ေျပာရင္ရပါတယ္....

Babyက ကြၽန္ေတာ့္ကိုယ္စား ဒီေန႔ကစၿပီးရံုးတက္ေတာ့မွာျဖစ္သလို ကေလးေတြအတြက္ဌားထားတဲ့ ဆရာဝန္နဲ႔Nurseက လဲ ဒီေန႔စေရာက္လာမွာေလ....

အခုလဲ မနက္မိုးလင္းတည္းကမွန္ေ႐ွ႕ရပ္ၿပီး Suitကို အက်အနဝတ္ေနတဲ့ babyကို ခပ္ဟဟတံခါးၾကားကေနေခ်ာင္းၾကည့္ေငးေမာေနမိတာပါ....

သူအိပ္ေနခ်ိန္ကလြဲလို႔ မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္မိေအာင္ေနခဲ့တာ တစ္ပတ္ေတာင္ၾကာခဲ့ၿပီ.....

ခ်စ္ပါတယ္ မုန္းပါတယ္ တခြန္းမေျပာပဲ ကေလးေတြနားကိုယ္႐ွိေနခ်ိန္သူမလာသလို သူကေလးေတြနား႐ွိေနခ်ိန္မွာလဲ ကိုယ္မသြားခဲ့....

သူ႔လႈပ္႐ွားမႈမွန္သမ်ွကို ကိုယ္ရယူသင့္တဲ့အျပစ္လို႔မွတ္ယူရင္း ကြၽန္ေတာ္တိတ္ဆိတ္မာေၾကာစြာပဲေနခဲ့တာပါ....

ေအာင့္သက္သက္ခံစားခ်က္ကိုပဲ မ်ိဳခ်ရင္းအသံမထြက္ေအာင္တိတ္တိတ္ေလးျပန္လွည့္လာၿပီး သားနဲ႔သမီးအနားပဲသြားေနလိုက္ေတာ့သည္....

ခ်ိဳင္းေထာက္တစ္ဖက္နဲ႔မို႔ အသံမထြက္ေအာင္လႈပ္႐ွားသြားလာရတာခက္ခဲေပမဲ့ သူ႔ကိုေမ်ွာ္လင့္ေနတဲ့ကိုယ့္ပံုစံကို မျပခ်င္.....

လြန္ခဲ့ျပီးသားအတၱအတြက္ အက်ိဳးဆက္ကိုခံယူရာမွာ အဆံုးသတ္ထိမေပ်ာ့ညံ႕ခ်င္တဲ့ ဗီဇက ဦးေႏွာက္ကိုအျပည့္အဝထိန္းခ်ဳပ္ထားတာမို႔လို႔ေလ....

မွားပါတယ္လို႔ဝန္ခံရေလာက္ေအာင္ထိ အမွားမွန္သမ်ွရာႏႈန္းျပည့္ကြၽန္ေတာ့္ဘက္မွာ႐ွိခဲ့တာမဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့အသိ....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora