🖤Theories of LOVE♥
🎼Do👬
အခ်စ္ = ထာဝရ🖤♥
🖤♥🖤♥
ဒီေန႔ရက္ေတြမွာ အသက္႐ွင္ရတာ တစံုတရာေပ်ာက္႐ွေနသလိုမ်ိဳး....
သူ႔ကိုရင္ခြင္ထဲထည့္ထားရင္းေတာင္ လြမ္းေနရတာမ်ိဳး....
သူ႔လက္ေတြဆုပ္ကိုင္ထားရင္းနဲ႔ေတာင္ လစ္ဟာေနသလိုမ်ိဳး.....
သူ႔ဘက္ကေရြးခ်ယ္မႈတစ္ခုဟာ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကိုခုထိအ႐ွိန္အဟုန္ျပင္းစြာ႐ိုက္ခတ္ေနဆဲ....
လိပ္ျပာေလးတစ္ေကာင္ျပန္ဖန္တီးေပးမယ္လို႔စိတ္ကူးမိတိုင္း မလံုမလဲယိုစိမ့္က်လာသည့္ နာက်င္မႈနဲ႔အျပစ္စိတ္ဟာ လူကိုခုလိုထိျဖစ္ေနေစတာလား....
ဘာပဲေျပာေျပာ လွပတဲ့အမွတ္တရတစ္ခုကိုကြၽန္ေတာ္နဲ႔လဲယူခဲ့တာမို႔ ေက်နပ္တယ္ဆိုတာထက္ ေၾကာက္ရြံ႔ေနမိတယ္လို႔ေျပာရင္ နားလည္ႏိုင္ၾကမလား....
ဘဝမွာဒီကေလးအေပၚ အျပစ္လုပ္ခဲ့မိတာေတြက ေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္ရက္စရာမ႐ွိေအာင္ တအားကိုမ်ားခဲ့တာပဲေလ.....
နာက်င္ေစခဲ့ငိုခဲ့ေစတာေတြဟာလဲ ကြၽန္ေတာ့္ဆီကသာျမစ္ဖ်ားခံသည္.....
အျပစ္တစ္ခါလုပ္မိၿပီးတိုင္းမဝံ႔မရဲစိတ္နဲ႔လမ္းေတြေပ်ာက္သလိုခံစားရတာက အႀကိမ္တိုင္းပါပဲ.....
အားနာၿပီးစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတာက ေနာင္တဆိုလ်ွင္ ကြၽန္ေတာ္လိုေကာင္ဟာ ဦးေႏွာက္နဲ႔ႏွလံုးသားဘယ္ေတာ့မွ မ်ွတမႈမ႐ွိခဲ့သည့္လူသားဆိုတာ ပိုၿပီးသိသာေလေလပါပဲ.....
အတၱေတြအတြက္ဦးေႏွာက္ကိုေကာင္းေကာင္းအသံုးခ်ႏိုင္ၿပီး ကိုယ္ခ်င္းစာတရားအတြက္ႏွလံုးသားကို အေမွာင္ခ်ထားခဲ့သည့္ အခိုက္အတန္႔ေတြဟာ ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာဒီကေလးနဲ႔ပတ္သတ္လာရင္အေတာ့္ကိုမ်ားခဲ့တာပဲ....
အခုေတာ့ ကိုယ့္အျပစ္နဲ႔ကိုယ္႐ွိန္ၿပီး ကိုယ့္စိတ္ကိုႏွိပ္စက္ေနမိတာပါ.....
သူ႔ဘက္ကဘာမွမေျပာင္းလဲပဲခ်စ္ေနေပမဲ့ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့သူ႔မ်က္ႏွာျမင္ရင္အားနာစိတ္နဲ႔စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရလြန္းလို႔ ေနစရာေနရာေတာင္မ႐ွိသလို ခံစားမိေနရသည္.....
KAMU SEDANG MEMBACA
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fiksi Penggemar🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....