🖤Black➡➡➡Curse♥

2.2K 296 211
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Black ➡➡➡Curse♥

ေျခက်င္းဝတ္ေပၚက တျဖတ္ျဖတ္လင္းလက္ေတာက္ပေနတဲ့စိန္ပြင့္ေလးကိုေငးရင္း အေတြးေတြက အတိတ္နဲ႔ပစၥဳပၸန္ကို လြန္းထိုးလို႔ေကာင္းေနဆဲ.......

အ႐ူးလုပ္ျခင္းခံရတဲ့ခ်စ္ျခင္းေတြအတြက္ ရင္ထဲမွာတေျမ့ေျမ့ေလာင္ကြၽမ္းေနဆဲ.....

ငါ့ရင္ထဲကပူေလာင္ျခင္းေတြ မင္းဆီ ကူးစက္ပါေစလို႔ ဆုမေတာင္းခ်င္ဘူး......

အေၾကာင္းျပခ်က္မဲ့စြာ ထြက္သြားခဲ့တယ္.......

အရိပ္အေငြ႔ စကားတခြန္း ဘာဆိုဘာမွမခ်န္ခဲ့ဘဲနဲ႔......

ေဟာ အခုက်ေတာ့မွ ေစာင့္ေနေပးပါတဲ့လား......

မင္းရဲ႕ ရက္စက္မႈကို မင္းကိုယ္တိုင္ျမင္ႏိုင္ရဲ႕လား baby......

ငါ့ရင္ထဲမွာ မင္းနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး တိုင္းတာမရေအာင္ ပူေလာင္နာက်င္ခံစားေနရတာမင္းကိုယ္ခ်င္းစာတတ္ရဲ႕လား.....

မင္းကိုဘယ္လိုမွမုန္းမရေအာင္ခ်စ္ေနတဲ့လူတေယာက္ရဲ႕ရင္ထဲကို မီးေလာင္တိုက္သြင္းရတာ ေပ်ာ္ေနလား......

မင္းကို ငါတကယ္လဲ မုန္းလို႔မရဘူး ....

ေမ့လို႔လဲမရဘူး......

လနဲ႔ခ်ီငရဲခံၿပီး ငါကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ ရင္ထဲကခံစားခ်က္ထုထည္ကို မင္းကတညတည္းနဲ႔အရည္ေဖ်ာ္ခ်ပစ္ႏိုင္ခဲ့တာပဲ......

မင္းအရမ္းေတာ္တယ္ babyရယ္......

အခုေတာ့ မင္းရဲ႕ေစစားႏွိပ္စက္မႈေတြေအာက္မွာ ငါ့စိတ္ ငါ့ဝိညာဥ္ ငါ့အသက္ ငါ့ခႏၶာ အရာအားလံုးက ျပားျပားဝပ္လို႔.....

အခုငါခံစားရသမ်ွေတြအတြက္ တခုပဲ...

အျပစ္ႀကီးႀကီးတစ္ခုေပးခ်င္တယ္.....

မင္းနဲ႔ထိုက္တန္တဲ့အျပစ္ႀကီးႀကီးတခုေတာ့ ငါမျဖစ္မေနေပးခ်င္တယ္.....

ငါမသိလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ငါ့ဘဝကိုကြၽမ္းထိုးေမွာက္ခံုျဖစ္သြားေအာင္လုပ္ခြင့္ ထပ္မေပးေတာ့ဘူး .......

ငါ့ေ႐ွ႕ကို မင္းကိုယ္တိုင္ထြက္လာေအာင္ ငါဖန္တီးေတာ့မွာမို႔.......

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt