🖤Theories of LOVE♥
🖤Kill me or Heal me♥
🖤အခ်စ္တခုကိုယံုၾကည္သက္ဝင္ေသာအားျဖင့္ ဘဝတခုကိုရင္းခဲ့လိုက္ၿပီ.....
ဒီႏွလံုးသားကို ေသမိန္႔ခ်မလား ကုစားေပးမလားဆိုတာကေတာ့......
အေျဖဟာ မင္းလက္ထဲမွာပါ baby...
🖤♥🖤♥
ဟပ္ခ်ိဳး~~~~~~~
ဘုရားကေန အိမ္ျပန္တဲ့တလမ္းလံုးႏွာေတြေခ်ေနတဲ့ babyကို မသကၤာေတာ့....
🖤baby ကား ကိုကိုေမာင္းရမလား ေနမေကာင္းဘူးလား.....
♥ရပါတယ္ ကိုကိုရဲ႕.....ဟပ္ခ်ိဳး.....ေရာက္ခါနီးေနၿပီေလ.....
ေျပာမရေတာ့လို႔ၿငိမ္ၿပီးသာေနလိုက္ရေတာ့သည္.....
ဆယ္မိနစ္အၾကာမွာအိမ္ကိုေရာက္ၿပီမို႔ ကားေပၚကေနဆင္းတာနဲ႔ သူ႔ေ႐ွ႕မတ္တပ္ရပ္ရင္း နဖူးေျပေျပေလးကိုႏႈတ္ခမ္းနဲ႔တို႔ထိစမ္းသပ္မိေတာ့ အသားေတြကပူလို႔.....
ပတ္တီးစီးထားရတဲ့လက္၂ဖက္ကိုသာ ေဒါသေတြထြက္မိပါသည္......
ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကေဖ်ာ့ေတာ့ၿပီး မ်က္ဝန္းေလးေတြကလဲေမွးမွိတ္ေတာ့မေယာင္....
🖤baby ေနမေကာင္းတာကိုကို႔ကိုဘာလို႔မေျပာတာလဲ babyရဲ႕ အခုကိုယ္ေတြအရမ္းပူေနၿပီ....
♥ကိုကို baby အိပ္ခ်င္ၿပီ......
ေျပာရင္းနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲၿပိဳက်လာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ေလးကိုဖမ္းထိန္းလိုက္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ရင္ေတြ ဗေလာင္ဆူသြားရၿပီ.....
တလမ္းလံုးသူစိတ္တင္းလာခဲ့ရတာကို သတိမထားမိတဲ့ကိုယ့္ဟာကိုယ္သာ႐ိုက္သတ္ပစ္ခ်င္ေတာ့သည္.......
🖤baby ေရ baby ကေလးေလး သတိထားပါဦး....
ကြၽန္ေတာ့္အသံေၾကာင့္ အိမ္ထဲကေဖေဖတို႔ေရာP'Chenပါ အေျပးအလႊားထြက္လာၾကသည္.....
"သား.ႀကီး သားငယ္ေလး ဘာျဖစ္တာလဲဟင္"
အကုန္လံုးရဲ႕ထိတ္ထိတ္ျပာျပာစိုးရိမ္မႈေတြၾကားမွာ ကြၽန္ေတာ့္လက္ထဲေပ်ာ့ေခြေနတဲ့ ကေလးေလးကိုျမင္ရတာ ကြၽန္ေတာ့္ရင္ေတြကြဲေၾကေနသလိုခံစားရသည္.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....