🖤Ego♥

1.6K 215 332
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Ego♥

အတၱတိုက္ပြဲမွာ အႏိုင္ရသူဟာ တကယ္ေတာ့ ႐ွံုးနိမ့္သြားတာပါပဲတဲ့....

ပ်က္စီးျခင္းကိုအစျပဳတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈဆိုတာ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္မျပႏိုင္တဲ့ ပ်က္သုဥ္းျခင္းျဖစ္ေနလို႔ပါပဲ....

🖤♥🖤♥

"မင္းငါ့ဆီ ဘာလို႔ေရာက္လာတာလဲ Perth မင္းလက္နဲ႔ေျခေထာက္ ပတ္တီးျဖည္ခါနီးကို အိမ္မွာေအးေဆးမေနဘူး"

ပယင္းေရာင္အရည္ေတြ လႈပ္လီလႈပ္လဲ့ျဖစ္ေနတဲ့ ဖန္ခြက္ကိုၾကည့္ရင္း Nickေျပာတာကို ျပန္ေျဖလိုက္သည္...

🖤မေသာက္ရတာၾကာေနလို႔ေပါ့ ငါ့ေကာင္ရဲ႕ ငါ့မွာရင္ဖြင့္စရာကလဲမင္းပဲ႐ွိတာေလ....

ေျဖာင္းကနဲ အသံနဲ႔ ဂုတ္ပိုးတစ္ခုလံုးထူပူၿပီးၾကယ္ေတြလေတြပါ ျမင္သြားရသည္အထိ ကိုယ့္ကိုယ္ဇက္ပိုးအုပ္လိုက္တဲ့ Nick.....

🖤ေသမလို႔လား သူေတာင္းစားရဲ႕ ငါ့ဘာလို႔႐ိုက္တာလဲ....

"ကိုယ့္ဟာကိုယ္ဒုကၡိတအျဖစ္ခံၿပီး အတၱႀကီးတဲ့မင္းကို ငါေလးစားလြန္းလို႔ေလ....

ျပႆနာတစ္ခုျဖစ္တာကို ေျပလည္ေအာင္ေျဖ႐ွင္းပံုကျသခ်ယူရေလာက္ေအာင္ပဲေနာ္....

ငါ ႏိုင္ငံျခားသြားေနတဲ့၂လကို မင္းတို႔ဒီမွာကမာၻပ်က္က်န္ေနခဲ့တာပဲ ပစ္ထားလို႔ကိုမရဘူး"

🖤ငါ့အေဖေလသံနဲ႔ ဆြဲထိုးလိုက္ရ....

"ထိုးေလ ျပန္ထိုးမွာေပါ့ သူေတာင္းစားရဲ႕ မင္းbabyလို စကားလံုးေလးနဲ႔ပဲ ျပန္ေျပာေနမွာမဟုတ္ဘူး"

သူငယ္ခ်င္း အခ်င္းခ်င္း ေျပာမနာဆိုမနာ စေနာက္ေနခ်ိန္မွာ Nickစကားသံေၾကာင့္ အရက္ခြက္ကိုင္ထားတဲ့ ကိုယ့္လက္ကိုယ္ေသခ်ာျပန္ၾကည့္ေနမိသည္....

ဒီလက္ ဒီလက္ေတြနဲ႔ ငါျမတ္ႏိုးရတဲ့သူ႔မ်က္ႏွာေလးကိုနာက်င္ဒဏ္ရာ ရေစခဲ့တာ....

ခြက္ထဲကလက္က်န္ကိုအကုန္ေမာ့ခ်လိုက္ရင္း ဆို႔တက္လာတဲ့ခံစားခ်က္မွန္သမ်ွကို လက္ထဲကခြက္ေပၚလႊဲခ်လိုက္ရင္းအားကုန္ဆုပ္ညႇစ္ပစ္လိုက္သည္....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora