🖤Load♥

1.4K 209 156
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Load♥

ဘဝတစ္ဆစ္ခ်ိဳးတိုင္းမွာ စိတ္ဓာတ္ေတြဘယ္ႏွစ္ပိုင္းအခ်ိဳးခံရဦးမွာလဲ....

ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးေတြကိုေရာ ဘယ္လိုထမ္းယူၾကမွာလဲ....

ဒီေနရာက စၾကရေအာင္....

🖤♥🖤♥

မုန္လာဥနီဖတ္ေလးေတြကိုေၾကေနေအာင္ေမႊရင္း ဆန္ျပဳတ္အိုးေလးထဲေခါင္းစိုက္မတတ္ျဖစ္ေနရခ်ိန္ဟာ မနက္၉နာရီတိတိမွာပါ.....

အေငြ႔တေထာင္းေထာင္းထေနတဲ့ မီးဖိုေပၚကဆန္ျပဳတ္အိုးဟာ သားနဲ႔သမီးရဲ႕ျဖည့္စြက္စာတစ္ခု.....

အရြယ္ေရာက္လာတဲ့ရင္ႏွစ္သည္းခ်ာေလးေတြဟာ ကြၽန္ေတာ္ေကြၽးသမ်ွျဖည့္စြက္စာေတြကို ႏွစ္သက္တတ္ေနၿပီ....

တီတီတာတာ ဝူးဝါးေအာ္သံေတြ ခ်စ္စဖြယ္အျပံဳးေလးေတြနဲ႔တအိမ္လံုးရဲ႕အခ်စ္ေတြကိုသိမ္းၾကံဳးယူထားတဲ့ အသည္းေလးႏွစ္ေယာက္ပါပဲ....

ခုဆိုသူတို႔ အေဖကြၽန္ေတာ့္ေယာက်ာ္းကေတာင္ အလုပ္ကျပန္လာရင္ကြၽန္ေတာ့္ဘက္လွည့္မၾကည့္ေတာ့....

သူ႔သားနဲ႔သမီးဆီေျပးေတြ႔ၿပီးမွသာ ကြၽန္ေတာ့္ဘက္လွည့္လာတတ္သည္....

ဒါေပမဲ့လဲ ဒါဟာေက်နပ္စရာတစ္ခုပါပဲ....

ခက္ခက္ခဲခဲရယူထားရတဲ့သားနဲ႔သမီးကို တန္ဖိုးထားျခင္းေတြကို ကြၽန္ေတာ္ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးနဲ႔မွကန္႔သတ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ဟန္႔တားေနမွာမဟုတ္ပါဘူး.....

အႏိႈင္းမဲ့တဲ့ တန္ဖိုးေတြတရိပ္ရိပ္တက္ေလ ကြၽန္ေတာ္ပီတိျဖစ္ရေလပဲေလ....

ဆန္ျပဳတ္အိုးရေတာ့ မီးဖိုေပၚကခ်ၿပီး အေပၚထပ္ကသားနဲ႔သမီးဆီေျပးရသည္....

ေရပတ္ဝတ္ေလးသုတ္ေပးၿပီးအဝတ္အစားေတြလဲေပးလို႔အၿပီးမွာေတာ့ ကိုကို႔ဆီကဖုန္းဝင္လာသည္.....

♥အင္း.....ကိုကို ေျပာ....

🖤ဒီည partyတစ္ခု မျဖစ္မေနသြားဖို႔႐ွိတယ္ အဲ့ဒါbabyပါ လိုက္ရလိမ့္မယ္....

♥မျဖစ္မေနတဲ့လား....သားနဲ႔သမီးက

🖤babyရယ္ ဒီတစ္ခါေလးပဲ ကိုကိုေတာင္းဆိုတာေလးလိုက္ေလ်ာေပးပါကြာေနာ္...အိမ္မွာေဖေဖနဲ႔P'Chen႐ွိေနတာပဲေလကြာ....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now