🖤Bond♥

2.4K 253 135
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Bond♥

သံမဏိထက္ခိုင္မာတဲ့ခ်ည္ေႏွာင္မႈေတြနဲ႔ ဒီႏွလံုးသားက႐ုန္းမရေတာ့ဘူး......

ေက်နပ္လိုက္ပါ......

ကြၽန္ေတာ္မလြတ္ေျမာက္ေတာ့တာမို႔♥

🖤♥🖤♥

႐ွက္စိတ္နဲ႔ဒြိဟ၂ခုေပါင္းစုၿပီးေတာ့ ဒီရင္ခြင္ထဲမွာေက်ာက္႐ုပ္လိုပဲၿငိမ္ေနမိသည္......

ညက ေၾကာက္စိတ္ကိုမတြန္းလွန္ႏိုင္ခဲ့ပဲ သူ႔ေ႐ွ႕မွာ႐ွက္စရာေကာင္းေအာင္ျဖစ္ခဲ့ရတာမွတ္လား.......

ကိုယ္မ်က္ႏွာမူထားတဲ့ရင္ခြင္က ရေနက်ကိုယ္သင္းနံ႔က လူကိုသာမန္ထက္ပိုၿပီး ယစ္မူးေနေစေလသလား မသိ......

ကိုယ္အိပ္ေပ်ာ္ေနေသးတယ္အထင္နဲ႔ ကိုယ့္လည္ပင္းကိုလာထိတဲ့သူ႔ႏႈတ္ခမ္းတစံုၾကားမွာလူကအသက္ပင္ေအာင့္ထားလိုက္မိရသည္......

မ်က္ႏွာအႏွံ႔ တ႐ွံု႔႐ွံု႔နမ္းၿပီး ေဘးနားကထသြားေတာ့မွပဲ အသက္ပံုမွန္ ႐ွဴႏိုင္ေတာ့သည္........

ဘယ္ႏွယ့္လုပ္ရပါ့......ဒီအခ်စ္ကို ဆြဲႏႈတ္ဖို႔တကယ္မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ ေသခ်ာသထက္ေသခ်ာလာၿပီတဲ့လား.....

စိတ္႐ႈပ္ေထြးစြာပဲ ေခါင္းအံုးထဲပိုတိုးဝင္ရင္း အိပ္စက္ျခင္းဆီျပန္ဦးတည္လိုက္ေတာ့သည္......

~~~~~~~~🖤🖤🖤🖤~~~~~~~~

မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးျပန္ထြက္လာေတာ့ babyက ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေနေသးတာမို႔ မႏိႈးရက္......

ညက ေသခ်ာေပါက္စိ္တ္ပင္ပန္းခဲ့ရ႐ွာတာမို႔ ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔အသနားပိုရျပန္ၿပီ......

ဒါေပမဲ့ ညကေက်နပ္ျခင္းတခုကို႐ွာေတြ႔ခဲ့ရတာမို႔ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြ အေရာင္ျပန္လက္လာခဲ့ၿပီေလ......

မေန႔ညကေၾကာက္စိတ္နဲ႔မ႐ုန္းႏိုင္လို႔ ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲဝင္ေနတယ္ဆိုတာထက္ အိပ္ေမာက်ေနခ်ိန္ေတြမွာေယာင္ယမ္းၿပီး ခါးကိုလာဖက္တဲ့လက္ေတြရယ္ ကိုကိုလို႔ တမ္းတမ္းတတေခၚတဲ့အသံေတြရယ္.......

မိုးနတ္မင္းႀကီးကိုပဲ ေက်းဇူးေတြ ကုေဋကုဋာတင္မိေတာ့သည္.....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now