What is killing love?🖤♥

2.2K 258 105
                                    

🖤Theories of LOVE♥

What is killing love?🖤♥

အေကာင္အထည္မျမင္ရတဲ့ႏွလံုးသားကို သတ္ႏိုုင္တာကတခုတည္းပဲ႐ွိတယ္.....

အဲ့ဒါကေတာ့....

🖤♥🖤♥

တစစီကြဲအက္ေၾကမြေနတဲ့အနာဂတ္ကိုလွမ္းေမ်ွာ္ရင္း ပစၥဳပၸန္မွာရင္ကြဲနာက်ေနရတာက ကြၽန္ေတာ္ပါ.....

အပ်က္အစီးေတြနဲ႔ မြစာၾကဲေနတဲ့အခန္းထဲမွာ  ထိုင္ရင္း လက္ထဲကကြာ႐ွင္းစာခ်ဳပ္ကို ၾကည့္လိုက္ ေခါင္းေတြကိုခါယမ္းမိလိုက္နဲ႔......

စိတ္႐ွိလက္႐ွိဖ်က္ဆီးပစ္ေနတံုးကလဲအသံတစက္မွမထြက္ခဲ့......

အခုလဲအသံကလံုးဝထြက္မလာ..

မခ်ိတင္ကဲနာက်င္ရမႈေတြကို အားရပါးရဖြင့္ထုတ္ေအာ္ဟစ္ပစ္လိုက္ခ်င္ေပမဲ့အသံကထြက္မလာခဲ့ေတာ့......

ကိုယ့္ရင္ဘတ္ကိုတဘုန္းဘုန္းထုႏွက္ရင္း ရင္ထဲကဆို႔နင့္မႈေတြကိုေျခမြလိုက္ေတာ့ ထြက္က်လာတာက မ်က္ရည္စက္ေတြ.......

ဘဝမွာအသက္႐ွင္ေနရတာ အဓိပၸာယ္ မ႐ွိဘူးဆိုတဲ့ခံစားခ်က္ကို သူကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲကို႐ိုက္သြင္းခဲ့တာ......

ကြၽန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ကိုမငဲ့ကြက္ပဲသူ႔အတၱေတြနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ျဖစ္တည္မႈကို ႐ိုက္ခ်ိဳးဖ်က္စီးပစ္ခဲ့တာ.......

ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕တည္႐ွိေနသမ်ွယံုၾကည္မႈေတြနဲ႔ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြကို ဒီစာရြက္တရြက္တည္းနဲ႔ေျခမြဖ်က္စီးႏိုင္ခဲ့တာ.....

ခင္ဗ်ား သိပ္ေတာ္ပါတယ္ ဗ်ာ......

ဒီကြာ႐ွင္းစာခ်ဳပ္မွာလက္မွတ္ထိုးလိုက္တာနဲ႔ အရာအားလံုးၿပီးဆံုးသြားၿပီ....

ၿပီးဆံုးျခင္းေတြထဲမွာ ခင္ဗ်ားေရာကြၽန္ေတာ္ပါအဲ့အဆံုးသတ္ထဲပါသြားမွာ ကြၽန္ေတာ္သိတယ္.....

ခင္ဗ်ားမ႐ွိဘဲကြၽန္ေတာ္မေနႏိူင္သလို ကြၽန္ေတာ္မ႐ွိပဲလဲ ခင္ဗ်ားမေနႏိုင္ဘူးမွတ္လားဗ်ာ......

အဲ့အားနည္းခ်က္ကိုနင္းၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ရင္ကိုနင္းေျခရတာ ခင္ဗ်ားသိပ္ေပ်ာ္ေနလား........

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now