🖤Theories of LOVE♥
💙Blue Book💙
💙Chapter 4💙
တကိုယ္လံုး နာက်င္ၿပီး ႏွလံုးသားေနရာက ေအာင့္မ်က္စူး႐ွနာက်င္ေနသည္.....
အမည္မသိ ႏွလံုးသားရဲ႕နာက်င္ျခင္းဟာ မသိစိတ္ရဲ႕ လွံု႔ေဆာ္မႈ၆ ခုထဲက တခ်က္ျဖစ္ေနေၾကာင္း ကိုယ္မသိခဲ့ မသိႏိုုင္ သိဖို႔လဲ ေၾကာင္းက်ိဳးဆက္စပ္မေတြးခဲ့မိဘူးေလ......
ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းအလြန္မွာဘာေတြ႐ွိေနေသးလဲ????
နာက်င္ျခင္းေတြလား ????
ကိုယ့္မသိစိတ္က ကိုယ့္ဟာကိုယ္ကြယ္ဝွက္ထားတဲ့ အတၱေတြလား????
သိမ္ငယ္ေၾကာက္ရြံ႔မႈေတြလား????
ပုန္းကြယ္ေနတဲ့မသိစိတ္ထဲက ကြၽန္ေတာ္မသိျခင္းတရားေတြရဲ႕နိမိတ္ပံုရိပ္ကိုသာ ကြၽန္ေတာ္ဂ႐ုစိုက္ခဲ့မိမယ္ဆိုရင္ျဖင့္....
ေလာကမွာမျဖစ္ခ်င္တာေတြ မလုပ္ခ်င္တာေတြကို ပံုမွန္စိတ္နဲ႔ျငင္းပယ္ခဲ့မိမယ္ထင္ပါရဲ႕......
🖤♥🖤♥
ညႇိဳးငယ္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ ကေလးငယ္ေလးတစ္ဦး......
အခန္းေထာင့္တေနရာမွာ အ႐ုပ္ကေလးပိုက္ရင္း ၿငိမ္သက္လို႔.....
ၿငိမ္သက္ေနတဲ့အျဖဴေရာင္နတ္သားေလးနား ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်လိုက္ရင္း သူ႔ကိုေပြ႔ဖက္ဖို႔လက္ဟန္ျပင္မိတာနဲ႔....
စိုက္ၾကည့္လာတဲ့ မ်က္ဝန္းေတြက ေအးစက္မာခဲလို႔......
ႏႈတ္ဖ်ားကထြက္က်လာတဲ့ စကားတခြန္းကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕အရာရာကိုရပ္တန္႔သြားေစသလိုမ်ိဳး.....
ေဖေဖ့ကို မုန္းတယ္......
ပဲ့တင္ထပ္ေနတဲ့ေအးစက္စက္စကားတခြန္းကို နာက်င္စြာခံယူမိေနတံုး ႐ုတ္ခ်ည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ကေလးေလး.......
♥သား.......သား......
ေယာင္ယမ္းေအာ္ဟစ္သံက အိပ္မက္ကေနျပင္ပေလာကထိ႐ိုက္ခတ္သြား၍ထင့္......
🖤baby......baby.....ထ ထဦး baby....
ေဘးကေန လႈပ္ႏိႈးေနတဲ့ ကိုကို႔ေခၚသံကိုုၾကားေနေပမဲ့ လံုးဝအဲ့အေၾကာက္တရားကေန႐ုန္းမထြက္ႏိုင္.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....