🖤Theories of LOVE♥
🖤Palace of Neglect♥
အခ်စ္ဟာ ဘယ္ေတာ့မွမေသဆံုးမဲ့အရာတစ္ခုပါ......
ဒါေပမဲ့ ဥေပကၡာ တရားနဲ႔ အတၱေတြေပါင္းဆံုလာရင္ေတာ့ အခ်စ္ဟာ သတ္ျဖတ္ျခင္းခံရတတ္ပါတယ္.......
🖤♥🖤♥
အခ်ိန္ဆိုတာ သက္ေရာက္မႈအင္အားအနည္းအမ်ားနဲ႔ ေျပာင္းလဲမႈေတြဖန္တီးျဖစ္တည္ေစတဲ့အရာဆိုတာကို အရင္ကနားမလည္ခဲ့ပါဘူး......
ဖတ္ဖူးတဲ့စာအုပ္ေတြထဲက လွလွပပစကားစုသက္သက္တခုအျဖစ္ပဲ မွတ္ယူခဲ့ဖူးတာပါ......
အခ်ိန္ေတြဟာ စကားေျပာတတ္တယ္ဆိုတာကို အခု ကိုကိုနဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ခြင့္မရတဲ့ ထိေတြ႔ခြင့္မ႐ွိတဲ့ ၂လအတြင္းမွာ ကြၽန္ေတာ္ ရင္နဲ႔အမ်ွခံစားေနရၿပီေလ......
ေဝးတယ္ဆိုတဲ့စကားကို ကိုကိုကြၽန္ေတာ့္ကိုေၾကာက္တယ္လို႔ေျပာတဲ့ေန႔တည္းက ကိုယ့္ဟာကိုယ္မေျပာမိဖို႔ မေတြးမိဖို႔တားဆီးပိတ္ပင္ခဲ့တာပါ......
စကၠန္႔မလပ္သူကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲမွာ ႐ွင္သန္ေနတာဟာ ေဝးကြာျခင္းမွမဟုတ္ပဲေလ.......
ကိုကိုနဲ႔အခ်စ္ဟာ စိတၱဇ နာမ္ သက္သက္အျဖစ္နဲ႔ျမတ္ႏိုးခိုင္က်ည္စြာျဖစ္တည္ေနတဲ့ ႏွလံုးသားရဲ႕အသက္ဓာတ္ေတြပါပဲ........
သူကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကို အရာမယြင္းလႊမ္းမိုးေနတယ္ဆိုတည္းက ဒါဟာေဝးကြာျခင္းမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး.......
သူ႔စိတ္နဲ႔ျဖစ္တည္႐ွင္သန္ေနတဲ့လက္႐ွိအသက္က ကိုကိုနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ နီးစပ္ယွက္ႏြယ္မႈ႐ွိေနတယ္ဆိုတဲ့ အေကာင္းဆံုးသက္ေသပဲမဟုတ္လား......
ခုလိုခ်ိန္မွာ သူ႔ကိုခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ ႏွလံုးသားထဲမွာခိုင္မာတဲ့အခ်စ္ထုထည္တခုကို ေန႔စဥ္ပံုေဖာ္ထုဆစ္ေနမိတာက သူနဲ႔ျပန္ေတြ႔တဲ့အခ်ိန္ေပးဖို႔အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ျပင္ဆင္ျခင္းပါပဲ......
လြမ္းတယ္လို႔ ခံစားမိတိုင္း ႏွလံုးသားကအခ်စ္ထုထည္က တခါသိပ္သည္းတယ္......
အဲ့လိုနဲ႔ပဲ က်ရတဲ့မ်က္ရည္ အလြမ္း ေမ်ွာ္လင့္ျခင္း ႐ွင္သန္ျခင္း စတဲ့ သူနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီးေပါက္ဖြားလာသမ်ွ ခံစားခ်က္ေတြကို ဒီခ်စ္ျခင္းတရားအတြက္ပဲရည္ရြယ္ခဲ့ပါတယ္.......
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....