🖤Heartstrings♥

1.5K 235 76
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Heartstrings ♥

အလြမ္းေတြကို ျဖန္႔ခင္း မင္း႐ွိရာဆီအေရာက္လာမယ္ ခ်စ္သူ🖤♥

🖤♥🖤♥

Ring~~~~~~~~

ေမွးခနဲ အိပ္ေပ်ာ္ကာစအခ်ိန္မွာျမည္လာေသာဖုန္းသံေၾကာင့္ ကမန္းကတန္း ကုန္းထကာၾကည့္မိေတာ့ ကိုကို႔ဆီက....

ဘယ္အခ်ိန္လာမယ္ရယ္လို႔အတိအက်မသိေပမဲ့ ဒီေန႔video callေခၚမယ္ဆိုလို႔ေစာင့္ေနရင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားတာပါ....

ဒီေန႔ဆို ကိုကိုဟိုကိုေရာက္ေနတာ၃ရက္႐ွိၿပီ.....

ဒီၾကားထဲဖုန္းေလာက္သာ သူေရာကိုယ္ေရာမအားတဲ့ၾကားကလုေျပာခဲ့ရတာမို႔ ဒီေန႔ေတာ့တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္ရင္း အလြမ္းသယ္ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကတာပါ....

ဖုန္းဖြင့္ မီးေသြးခဲေပၚပစ္တင္ၿပီး ကမန္းကတန္းမွန္ေျပးၾကည့္ရတာက တလုပ္....

လွတာမလွတာထက္ ကိုယ့္မ်က္ႏွာရိပ္ကိုၾကည့္ၿပီး ပင္ပန္းေနတယ္လို႔မသိေစခ်င္....

မသိမသာညိဳေနတဲ့မ်က္ကြင္းေတြကို ဖံုးကြယ္ဖို႔မ်က္မွန္ဝိုင္းေလးေကာက္တပ္ၿပီး ဆံပင္တစ္ခ်က္ႏွစ္ခ်က္ လက္နဲ႔သပ္ကာ ကုတင္ေပၚျပန္ေျပးတက္ရသည္....

သူအမည္ေပးထားတဲ့ မီးေသြးခဲဝက္ဝံႀကီးေပၚမွာဖုန္းကိုမွီခ်ရင္း ၾကည့္လိုက္ေတာ့ စူပုပ္ေနတဲ့မ်က္ႏွာနဲ႔ လက္တစ္ဖက္ကေမးကိုေထာက္ထားသည္.....

ပံုစံကေတာ့ကြၽန္ေတာ့္ကိုေစာင့္ေနရတာၾကာလို႔စိတ္ေကာက္ေနတယ္ဆိုတဲ့ပံု.....

♥ဟီးး.....အာဘြား ကိုကို....

ဖုန္း screenေပၚ ႏႈတ္ခမ္းေျပးကပ္ရင္း အေျပးအလႊား ေခ်ာ့ရသည္....

♥baby အလွျပင္ေနတာနည္းနည္းၾကာသြားတယ္ ဟီး.....

🖤မျပင္လဲခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၿပီးသားဟာကို ဒီမွာလူကသူ႔မ်က္ႏွာေတြ႔ခ်င္လို႔ေသေတာ့မယ္ ေစာင့္ေနရတာ....

မ်က္ႏွာသိသိသာသာေခ်ာင္က်သြားတဲ့ ကိုကို႔မ်က္ႏွာကိုၾကည့္ရင္း သူစိတ္ဆိုးေနတာကိုေတာင္အာရံုမရႏိုင္ေတာ့....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now