🖤Theories of LOVE♥
🎼 Do ♥
ခြင့္လႊတ္ျခင္းေတြဟာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာရဲ႕ေနာက္ဆံုးမိုင္တိုင္ပါပဲတဲ့.....
🖤♥🖤♥
အလင္းစ အနည္းငယ္သာ႐ွိတဲ့ ေမွာင္မိုက္ေနတဲ့အခန္းတခန္းထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္မတ္တပ္ရပ္ေနသည္......
ဘယ္ေနရာကိုသြားလို႔ ဘာလုပ္ရမယ္မသိပဲရပ္ေနခ်ိန္မွာ ဒိုင္းခနဲအသံတစ္ခ်က္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္ဝဲဘက္ရင္အံုကေန လ်ွံက်လာတဲ့ေသြးေတြ.......
သား ဆိုတဲ့ေအာ္ေခၚသံနဲ႔အေမွာင္ရိပ္ထဲကေနေျပးထြက္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ေ႐ွ႕ကိုေရာက္လာတဲ့ ေမေမ......
🖤မလာနဲ႔..... သြား......ခင္ဗ်ား... မလာနဲ႔ သြား.......
နာက်ည္းစိတ္နဲ႔ေဆာင့္တြန္းပစ္ေတာ့ ၾကမ္းေပၚပံုရက္သားလဲက်သြားသည္.......
သားရယ္........အေမ့ကိုခြင့္လႊတ္ပါ......
ၾကမ္းျပင္ေပၚကေနသနားစဖြယ္ လက္တဖက္ကမ္းေပးရင္းအသနားခံေနတဲ့သူမကို လက္မကမ္းေပးခ်င္ခဲ့.....
ခြင့္မလႊတ္ခ်င္ခဲ့.......
🖤ခြင့္မလႊတ္ဘူး......လံုးဝခြင့္မလႊတ္ဘူး.....
မ်က္စိစံုမွိတ္ရင္းအသံကုန္ဟစ္ေအာ္ပစ္လိုက္မိသည္.....
ႏွလံုးသားကေန ဒလေဟာယိုစီးက်ေနတဲ့ေသြးေတြကလဲ အခန္းထဲမွာတျဖည္းျဖည္းျပည့္လ်ွံလာၿပီး ၾကမ္းေပၚလဲက်ေနတဲ့သူမကို နစ္ျမဳပ္သြားေစခဲ့သလို ကြၽန္ေတာ္လဲေသြးပင္လယ္ထဲ ကူကယ္ရာမဲ့လို႔......
ဒီေနရာမွာပဲ နာက်င္မႈေတြနဲ႔မနစ္ျမဳပ္ခ်င္ဘူး..... မုန္းတယ္......
တရိပ္ရိပ္တက္လာတဲ့ေသြးေတြက ဒီေရအလား....... ငါဒီေနရာမွာပဲနစ္ျမဳပ္ရေတာ့မွာလား.....
ဟင့္အင္း......မျဖစ္ရဘူး.....
႐ုန္းကန္လိုစိတ္နဲ႔ အေၾကာက္အကန္ကြၽန္ေတာ္ေျပးလႊားေနမိတာက အရာရာအနီေရာင္လႊမ္းေနတဲ့အခန္းထဲမွာ......
♥♥♥♥
ကြၽန္ေတာ့္ကိုသူ႔ရင္ခြင္ထဲထည့္ၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ကိုကို႔ဆီက ညီးသံသဲ့သဲ့ေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ႏိုးလာရသည္.....
YOU ARE READING
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfiction🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....