💜Chaos step 3💜

2K 240 107
                                    

🖤Theories of LOVE♥

💜Chaos step 3💜

💜ကြၽန္မနာမည္ Shelly......

Perth Tanapon နဲ႔ Saintဆိုတဲ့လူ၂ေယာက္ကိုခြဲဖို႔ေရာက္လာတဲ့ မေကာင္းဆိုးဝါး.......

ဟုတ္တယ္မေကာင္းဆိုးဝါး......

ဒါေပမဲ့ ကြၽန္မအမCoral လိုေတာ့ ဘဝကိုဒီအတိုင္းႀကီးအဆံုးသတ္လိုက္မွာမဟုတ္ဘူး.......

အခ်စ္စစ္ကိုပိုင္းျခားမရႏိုင္ဘူးဆိုတာ ကြၽန္မလက္ခံပါတယ္......

အဆံုးစြန္ထိမျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ တစစီေၾကမြတဲ့အထိေတာ့ကြၽန္မအစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားသြားမွာပါ.......

လူတေယာက္ကိုခ်စ္မိလို႔ မေသသင့္တဲ့အျဖစ္ဆိုးနဲ႔ေသခဲ့ရတဲ့ကြၽန္မ အမ......

၂ေယာက္တည္း႐ွိတဲ့က်ြန္မတို့မိသားစုေလးပ်က္စီးခဲ့ရတာ အဲ့ေယာက်ာ္း၂ေယာက္ေၾကာင့္ပဲမဟုတ္လား........

အမွန္ေတြအမွားေတြကြၽန္မသိပ္မေတြးခ်င္ဘူး.........

ငရဲဆိုတာ ဂ်ိဳနဲ႔လားလို႔ေမးႏိုင္ေလာက္တဲ့ထိ ကြၽန္မဘဝရဲ႕ေကာင္းတဲ့အစိတ္အပိုင္းမွန္သမ်ွကို ေျမျမႇဳပ္ၿပီးခဲ့ၿပီမို႔.....

မေသခင္ေတာ့ ေလာင္ကြၽမ္းေစသူျဖစ္ခြင့္ျပဳပါကံတရားရယ္.....

🖤♥🖤♥

ကိုကို႔ကား အိမ္ကထြက္သြားတာနဲ႔ ကိုယ္လဲစက္ဘီးတစီးဆြဲၿပီး လမ္းထိပ္ထြက္ခဲ့သည္.......

လမ္းထိပ္ကဆိုင္မွာ ဖရဲသီးဝယ္မို႔ေလ.....

ေဖေဖ့ကိုေန႔လည္ခင္းက်ရင္ ဖရဲသီးေဖ်ာ္ရည္ေလးေဖ်ာ္တိုက္ခ်င္လို႔ပါ......

စက္ဘီးကိုသက္ေတာင့္သက္သာပဲနင္းလာရင္း မေမ်ွာ္လင့္ပဲမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ကလာေနတဲ့ကားတစီးနဲ႔ ပြတ္မိသလိုျဖစ္ေတာ့မဲ့ အေနအထားမို႔  ကြၽန္ေတာ္လဲစက္ဘီးေပၚကေန ႐ုတ္တရက္ခုန္ခ်လိုက္ရသည္.......

ေတာ္ေသးတာေပါ့ လမ္းေဘးျမက္ခင္းေပၚလူကက်လို႔ မဟုတ္ရင္ပြန္းပဲ့ဒဏ္ရာတင္မက ထိပ္ေပါက္ေခါင္းကြဲပါျဖစ္ႏိုင္သည္ေလ.....

ကားမွန္ပြင့္သြားၿပီး ေပၚလာတဲ့မ်က္ႏွာဖံုးစြပ္အမ်ိဳးသမီးေၾကာင့္ ေဒါသကလံုးဝထိန္းမရေတာ့.....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon