🔥🔥🔥🔥

2K 238 136
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🔥Red🔥

♥သတိရေပးပါ.....

~~~~~~~~~🖤♥🖤♥~~~~~~~

ကိုယ့္ကိုယ္မတ္တပ္ရပ္ၾကည့္ရင္း မ်က္ရည္ေတြေတြက်ေနတဲ့ ေဖေဖ......

ဒီေန႔ ဘန္ေကာက္အိမ္ကိုျပန္လာမယ္ဆိုတာသိလို႔အလုပ္ေတာင္မသြားဘဲ အိမ္မွာေစာင့္ေနတာတဲ့.......

ေဖေဖက ေမေမတို႔နဲ႔ျပႆနာျဖစ္ၿပီးေနာက္ရက္ထဲက ျပန္လိုက္သြားခဲ့တာေလ.....

ကားေပၚကဆင္းတာနဲ႔ အိမ္ေပါက္ဝမွာေဖေဖ့ကို အဲ့လိုပံုစံနဲ႔ျမင္လိုက္ရေတာ့.....

ေဖေဖ့ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္ရင္း ငိုလိုက္မိသည္......

ဘယ္တံုးကမွ မ်က္ရည္မက်တဲ့ က်ခဲလွတဲ့ ေဖေဖဟာ အခုကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္ဝမ္းနည္းေနရၿပီ.......

"ျပန္လာေပးလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္သားေလးရယ္..... ေဖေဖ့သားေလးဘယ္ေလာက္ေတာင္နာက်င္ေနခဲ့ရလို႔ စကားေတာင္မေျပာႏိုင္ရတာလဲ သားရယ္"

ကြၽန္ေတာ့္ကိုေပြ႔ဖက္ရင္း စိတ္ထိခိုက္စြာေျပာလာေတာ့ စိတ္ထဲကေနသာအခါခါေတာင္းပန္ေနမိသည္.......

တိတ္ဆိတ္ေနျခင္းကပဲ အခုေလာေလာဆယ္အေကာင္းဆံုးမို႔လို႔ သားကို ခြင့္လႊတ္ေပးပါလို႔.......

အခုအိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေမေမနဲ႔ဟိုမိန္းမကို မေတြ႔ခ်င္မျမင္ခ်င္လဲ ေတြ႔ရျမင္ရမွာေလ......

ခုလိုခ်ိန္မွာစကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာေနတာထက္ တိတ္ဆိတ္ေနတာက ကိုကို႔အတြက္အေကာင္းဆံုးမို႔ကြၽန္ေတာ္စကားမေျပာပဲေနဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာပါ......

"ျပန္လာတာႀကိဳဆိုပါတယ္ သားတို႔ရယ္"

ေဖေဖ့ေနာက္က ထြက္လာတဲ့အသံေၾကာင့္ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ မလွမ္းမကမ္းမွာမတ္တပ္ရပ္ေနၾကတဲ့ ေမေမနဲ႔ Shelly......

ေမေမ့ပံုစံကေတာ့ သာမန္ေပမဲ့ ဟိုမိန္းမမ်က္လံုးကေတာ့ ရယ္ျမဴးရိပ္ေတြနဲ႔......

ေဖေဖ့ရင္ခြင္ထဲကေနထြက္ၿပီး အဲ့မိန္းမေ႐ွ႕မတ္တပ္သြားရပ္လိုက္ေတာ့ ယုန္သူငယ္လိုမ်က္လံုးေလးေတြနဲ႔ ေၾကာက္ရြံ႕ဟန္ေဆာင္ေနတဲ့ ဘီလူးမ....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now