🖤Theories of LOVE♥
🖤Star Lamp♥
ေမွာင္မိုက္ခဲ့တဲ့ ၾကယ္မီးအိမ္ေတြကို ထြန္းညႇိၾကရေအာင္.....
အနာဂတ္ဆီသြားမဲ့လမ္းေလးအတြက္ပါ....
🖤♥🖤♥
လြင့္ေမ်ာစိတ္နဲ႔ မ်က္လံုးေတြဖြင့္မိတာေတာင္ လူကေလထဲေမ်ာေနေသးသလိုမ်ိဳး.....
မ်က္ႏွာၾကက္ ျဖဴျဖဴေဖြးေဖြးနဲ႔ ကိုယ့္ေပၚျဖာက်ေနတဲ့ေနေရာင္အလင္းတန္းေတြေၾကာင့္ မ်က္ဝန္းေတြက်ိန္းစပ္သြားခဲ့ရတာမို႔ ခဏျပန္မွိတ္ထားမိသည္.....
သား Perth သတိရလာၿပီလား.....
ေဖေဖ့အသံၾကားလိုက္ရတာေၾကာင့္ မ်က္လံုးကိုျဖည္းညင္းစြာျပန္ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ ဝမ္းသာေနတဲ့ေဖေဖ့မ်က္ႏွာကို ျမင္ရသည္......
♥ေဖေဖ......
ႏွစ္ၿခိဳက္စြာျပံဳးျပမိရင္းတိုးညင္းစြာေခၚတဲ့အသံမွာ ေဖေဖ့မ်က္ရည္ေတြကေပါက္ကနဲက်လာသည္......
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္သားရယ္.... ျပန္လာေပးခဲ့လို႔.....
♥ကိုကို......ကိုကိုေရာဟင္....
႐ွိပါတယ္ သားရဲ႕.....သားႀကီး႐ွိတယ္ဘာမွမျဖစ္ဘူးေနာ္.....
အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ေျခသံတ႐ွပ္႐ွပ္ၾကားရတာေၾကာင့္ အားယူၿပီးေခါင္းေထာင္ၾကည့္ေတာ့ အတြင္းခန္းတစ္ေနရာကေန P'Nick ကို အမွီျပဳတြဲလ်က္ ထြက္လာတဲ့ကိုကို႔ကို လွမ္းျမင္လိုက္ရသည္.....
အၾကည့္ခ်င္းဆံုခ်ိန္ခဏဟာ ေလာကႀကီးမွာၿပီးျပည့္စံုဆံုးအခ်ိန္အခါ အခိုက္အတန္႔တခုလိုမ်ိဳးပါပဲ......
တြဲေပးထားတဲ့ P'Nick လက္ေတြကိုလႊတ္ခ်ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ဆီမေျပးရံုတမယ္ေျခလွမ္းေတြနဲ႔ လွမ္းလာတဲ့ကိုကို႔ကိုျမင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မ်က္ရည္ပါဝဲမိရသည္......
🖤baby.......
ကြၽန္ေတာ့္ကုတင္ေပၚေဘးတေစာင္းဝင္ထိုင္ရင္း လွဲေနတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ကိုဆြဲထူကာသူ႔ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းလိုက္တာက လ်ွပ္ျပက္သလိုမ်ိဳး ျမန္မွျမန္......
တင္းၾကပ္စြာေပြ႔ဖက္ခံထားရလို႔ အသက္႐ွဴၾကပ္ေနေပမဲ့ ကိုကို႔ရင္ခြင္ရဲ႕ေႏြးေထြးမႈကိုသာ အာရံုျပဳထားလိုက္သည္......
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfic🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....