🖤Scars♥

1.6K 230 109
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Scars♥

အမာရြတ္ေတြတိုင္းမွာ မေျပာျဖစ္ၾကတဲ့အလွပဆံုးပံုျပင္ေတြ႐ွိၾကသတဲ့.....

ထိုးႏွက္မရတဲ့ေအာင္ျမင္ျခင္းရဲ႕ျပယုဂ္ဟာ အမာရြတ္ေတြဆိုတာသာ လူေတြသိၾကရင္ လွပျခင္းကိုဘယ္လိုစာဖြဲ႔ၾကလိမ့္မလဲ.....

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အမာရြတ္ေတြကေရာ ဒီည ဘယ္လိုပံုျပင္ေတြကိုေျပာျပမွာလဲ....

လိုက္ခဲ့ၾကပါဦးေနာ္🖤♥...

🖤♥🖤♥

႐ုတ္တရက္ မိုးၿခိမ္းသံခပ္ၿခိမ့္ၿခိမ့္ေၾကာင့္ သားနဲ႔သမီးရင္ဘတ္ေပၚအေျပးအလႊား လက္တင္ထားလိုက္ရသည္....

အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ကေလးေတြလန္႔ႏိုးသြားမွာစိုးတဲ့စိတ္က မိုးသည္းညေတြနဲ႔မိုးၿခိမ္းသံကိုေၾကာက္တတ္ေသာစိတ္ကို ခဏေတာ့ေမ့ေလ်ာ့ေနေစသည္.....

ကာရံထားတဲ့မွန္ခ်ပ္ေတြကေန အေၾကာင္းလိုက္ျမင္ေနရတဲ့လ်ွပ္စီးေၾကာင္းကိုျမင္လိုက္ရေတာ့ တစ္ကိုယ္လံုးၾကက္သီးျဖန္းခနဲ ထမိသြားသည္...

ဒီည ဘယ္လိုစိတ္နဲ႔အိပ္ရပါ့မလဲ....

ဘဝမွာ ေဖ်ာက္မရတဲ့ေမြးရာပါအားနည္းခ်က္ကအဲ့လိုမိုးၿခိမ္းတာမိုးႀကိဳးပစ္တာကိုေၾကာက္တတ္တာပါပဲ....

အခုလဲကိုယ္သာေၾကာက္ေနေပမဲ့ ကေလးေတြလန္႔မွာစိုးစိတ္ကပိုေနတာမို႔ မထူးဇာတ္ခင္းကာ မိုးမတိတ္မခ်င္းငုတ္တုတ္ထိုင္ေနဖို႔ပဲဆံုးျဖတ္လိုက္သည္....

ကိုကိုကလဲဒီေန႔မွအလုပ္ျပန္သြားတာဆိုေတာ့စာၾကည့္ခန္းထဲအလုပ္ပံုၾကားျမဳပ္ေနၿပီေလ...

အာ့ေၾကာင့္ တမင္တကာ ေကာ္ဖီတခြက္ကိုယ္တိုင္ေဖ်ာ္ၿပီး ေခ်ာကလက္ကိတ္တဝက္က်န္တဲ့ထဲစာေခါက္ေလးထည့္ေပးရင္း P'Chenကို ပို႔ခိုင္းလိုက္တာပါ.....

သူ႐ွိေနရင္ေတာင္သူ႔ရင္ခြင္ၾကားဟိုအရင္လိုတိုးဝင္ဖို႔က ကိုယ့္ဟာနဲ႔ကိုယ္ေတြးၾကည့္ရင္အဆင္မေျပဘူးေလ...

ခ်စ္တယ္မေျပာျဖစ္ေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲအရာရာကအရင္လိုပဲဆိုတာသူ႔ကိုသိေစခ်င္သလိုမ်ိဳး ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာရမွာကိုလဲ အလြယ္တကူမေျပာခ်င္ေတာ့တာက ဘာလို႔လဲဆိုတာသူသိေနမွာပါ....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now