🖤Theories of LOVE♥🖤Chasing your smile♥
ျပံဳးရံုေလးနဲ႔ပဲ ကိုယ့္ႏွလံုးသားကို ကယ္တင္ႏိုင္ပါတယ္ baby...
မင္းအျပံဳးဟာ ႏွလံုးသားဆီသြားရာလမ္းစမို႔လို႔ပါ...
🖤♥🖤♥
အနီေရာင္ အက်ႌ လက္႐ွည္ေအာက္က တစြန္းတစထိုးထြက္ေနေသာျဖဴသြယ္နီျမန္းေနသည့္လက္ေခ်ာင္းထိပ္ဖ်ားေလးေတြက ကြၽန္ေတာ့္တကိုယ္လံုးကိုေဆာက္တည္ရာမရျဖစ္ေစသည္...
Hoodie အနီေခါင္းစြပ္ေလးေအာက္က မိႈလံုးဆံပင္ေလးနဲ႔ထိုးထြက္ေနတဲ့ႏွာေခါင္းလံုးလံုးေလးနဲ႔ အနီေရာင္ေသြးလႊမ္းေနေသာႏႈတ္ခမ္းႏွစ္လႊာကိုၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ္အသက္ေတာင္ပံုမွန္႐ွဴမိရဲ႕လားမသိ....
ေကာင္တာမွာေဆးရံုဆင္းဖို႔႐ွင္းစရာ႐ွိတာ႐ွင္းလင္းေနတံုးေဘးမွာလာရပ္ၾကည့္ေနသည့္ ကြၽန္ေတာ့္ကေလးအေဖေပါက္စကိုၾကည့္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္မွာေ႐ွ႕ကNurseေျပာသမ်ွကိုမနည္းနားဝင္ေအာင္နားေထာင္ေနရသည္....
မင္းရပ္ေနတာကိုကို႔ႏွလံုးသားေပၚမွာလား.babyရယ္....
ခ်စ္ျခင္းရဲ႕သိပ္သည္းဆကို ေျပးခ်ိန္စရာသမာဓိခ်ိန္ခြင္လဲမ႐ွိ...
ေခါင္းအစေျခအဆံုး အဖန္ဖန္လည္ေနတဲ့ျမတ္ႏိုးျခင္းသံသရာထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္လမ္းေပ်ာက္ေနၿပီ....
"ဒီမွာ႐ွင့္.....ဒီမွာ...."
♥ေဟ့လူႀကီး ဟိုမွာ ေခၚေနတယ္ေလ....
ေဘးတိုက္တစြန္းတစျမင္ေနရတဲ့ ျမတ္ႏိုးမႈေတြၾကားထဲကြၽန္ေတာ္နစ္ေမ်ာလို႔ေကာင္းေနတံုး babyက ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ႏွာကိုစူးစူးစိုက္စိုက္ၾကည့္ကာ ေျပာလာေတာ့မွကြၽန္ေတာ္သတိဝင္ေတာ့သည္....
🖤ေအာ္ ဟုတ္ Sorryေနာ္....
အေ႐ွ႕ကအမ်ိဳးသမီးလွမ္းေပးေသာေျပစာစာရြက္ကို႐ွက္ကိုး႐ွက္ကန္းလွမ္းယူရင္း ေဘးကျမတ္ႏိုးျခင္းဇုန္ထဲ အၾကည့္ကမသိမသာကြၽံမိေတာ့....
ပတၱျမားလံုးေလးက ျပံဳးေနေလရဲ႕....
ေခါင္းငံု႔တယ္လဲမဆို ေခါင္းေမာ့ထားတယ္လဲမျမည္ေသာအေနအထားေလးက ဒီႏႈတ္ခမ္းတစံုရဲ႕ တြန္႔ခ်ိဳးမႈကို ေက်နပ္ႏွစ္သက္ေသာအျပံဳးလို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ေလသည္....
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥ Season-2
Fanfic🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-2♥ အိမ်ထောင်သည်ဘဝရဲ့. အနှစ်သာရချစ်ခြင်းမေတ္တာများကို ထင်ဟပ်စေမဲ့ ficလေးတပုဒ် ဖြစ်လာမှာပါ..... ficေလးတပုဒ္ ျဖစ္လာမွာပါ.....