🖤Crumble♥

1.7K 260 148
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Crumble♥

ေၾကမြပ်က္သုဥ္းျခင္းေတြနဲ႔ ေၾကာက္ရြံ႔စြာ လက္လႊတ္ေပးခဲ့ၿပီ......

သြားလိုရာသြားပါေတာ့ ငါ့အခ်စ္ေရ🖤🖤

🖤♥🖤♥

စူးခနဲ ထိုးေအာင့္ကိုက္တက္လာတဲ့ေခါင္းကို ဖိႏွိပ္ရင္းမ်က္လံုးေတြဖြင့္ဖို႔ႀကိဳးစားေပမဲ့ မရ.....

ဒါေပမဲ့ နားထဲကၾကားေနရတာကေလတိုးသံေတြ ၿပီးေတာ့ ကားစက္သံ.....

ကြၽန္မ .....ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ ကားတစီးေပၚမွာလား......

ကြၽန္မစိတ္ထဲေၾကာက္ရြံ႔တုန္လႈပ္မႈေတြက ပရမ္းပတာတိုးဝင္လာၿပီးမ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္ဖို႔အားယူခ်ိန္မွာပဲ ၿငိမ့္ခနဲခံစားခ်က္နဲ႔အတူ ၾကားေနရတဲ့ေလတိုးသံေတြရယ္ ကားစက္သံရယ္က တိခနဲ ၿငိမ္က်သြားၿပီ.....

မူးေနာက္ေနာက္ေခါင္းကိုဖိရင္း မ်က္လံုးေတြအားယူဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မနက္ေဝလီေဝလင္း အလင္းေရာင္ေတြက ျမင္လႊာထဲတိုးဝင္လာသည္......

ၿပီးေတာ့ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကိုၾကည့္ေတာ့ ထင္ခဲ့သည့္အတိုင္းကြၽန္မ႐ွိေနတာက ကားတစီးရဲ႕ေနာက္ခန္းမွာ.....

အလန္႔တၾကားထိုင္ေနရာကေန အျပင္ထြက္ဖို႔လႈပ္႐ွားမိစဥ္မွာပဲ ၾကားလိုက္ရတဲ့အသံေၾကာင့္ ကြၽန္မလိပ္ျပာလြင့္မတတ္ထိတ္လန္႔သြားခဲ့ရသည္......

♥မေလာပါနဲ႔.....ျဖည္းျဖည္းေပါ့.... ဆင္းရမွာေပါ့......

အသံ.....အဲ့ဒီအသံက Saint အသံ.....

ထိတ္လန္႔စြာအသံၾကားရာလွမ္းၾကည့္ေတာ့ ကားအျပင္ဘက္မွာမတ္တပ္ရပ္ရင္း ကြၽန္မကိုစိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ Saint......

"နင္......နင္ ဘယ္လို....."

♥သိပ္မအံ႔ၾသပါနဲ႔.....ငါကနင့္ကို လူတေယာက္နဲ႔ေပးေတြ႔ဖို႔ေခၚလာတာပါ.....

စကားလံုးဝမေျပာႏိုင္တဲ့လူက အခုေတာ့ကြၽန္မတကိုယ္လံုးကိုေအးခဲေစႏိုင္မဲ့စကားလံုးေတြကို သက္ေတာင့္သက္သာအေနအထားနဲ႔ေျပာေနတာျမင္ရေတာ့ ကြၽန္မအံ႔ၾသသြားရသည္.....

"နင္ ငါ့ကိုဘယ္ေခၚလာတာလဲ ....ျပန္ပို႔ေပး အခု......

♥ေနာင္တမရမွာေသခ်ာလား......အခုေန နင္ျပန္သြားရင္ နင္အဲ့လူကိုဒီတသက္ေတြ႔ရဖို႔လမ္း မ႐ွိေတာ့ဘူးေနာ္....

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora