💜Chaos step 2💜

1.9K 221 68
                                    

🖤Theories of LOVE♥

💜Chaos step 2💜

ကိုယ့္အခ်စ္နဲ႔ အရာရာကို အေကာင္းအတိုင္းျဖစ္ေစမယ္♥♥♥

🖤♥🖤♥

ေခါင္းထဲဓားတေခ်ာင္းကန္႔လန္႔ျဖတ္ ထုတ္ခ်င္းေပါက္ထိုးစိုက္ထားသလိုမ်ိဳး ခံစားခ်က္နဲ႔ႏိုးထလာရတာ လံုးဝအဆင္ေျပမေနပါ.......

ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ေရာက္ေနတဲ့ေနရာကbabyရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲမွာလို႔သိရေတာ့ ၿပိဳဆင္းလာတဲ့ခံစားခ်က္ေတြက ငိုခ်င္သလိုလို ရယ္ခ်င္သလိုလိုနဲ႔.......

ကြၽန္ေတာ့္ကိုသူ႔ရင္ခြင္ထဲထည့္ၿပီး ၾကင္ၾကင္နာနာေလးေပြ႔ဖက္ေပးထားေတာ့ ရင္ထဲကနာက်င္တာေတြက ခ်က္ခ်င္းကိုလြင့္စင္သြားသလိုမ်ိဳး ခံစားရသည္....

သူ႔ရင္ခြင္ထဲကေန သူ႔ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြကို တစိမ့္စိမ့္ေငးၾကည့္ေနရင္း အခ်စ္ေတြျမတ္ႏိုးမႈေတြက တရိပ္ရိပ္တိုးလို႔......

ျမတ္ႏိုးရလြန္းစြာ သူ႔မ်က္ဝန္းေပၚကမ်က္ေတာင္ေကာ့ေလးေတြကို ႏႈတ္ခမ္းဖ်ားနဲ႔တို႔ထိမိေတာ့ အိပ္ေနရာက ႏိုးသြားရၿပီေလ......

♥ဟင္ ကိုကို ႏိုးေနၿပီလား.......

ေခါင္းပဲ အသာညိတ္ျပလိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္နဖူးကိုသူ႔ႏႈတ္ခမ္းႏုႏုအိအိေလးနဲ႔ခပ္ဖြဖြနမ္းရင္း Morning kissတဲ့ေလ.....

♥ကိုကို ေခါင္းေတြအရမ္းကိုက္ေနမွာပဲ မေန႔ညကေသာက္လာတာဆိုေတာ့.......

ခဏေလးေနာ္ baby ပ်ားရည္သြားေဖ်ာ္ေပးမယ္......

🖤ဟင့္အင္း မေဖ်ာ္နဲ႔ေတာ့baby.....

ကိုကို ေနမေကာင္းျဖစ္ေတာ့မွာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္သိတယ္......

ဆရာဝန္သာဖုန္းဆက္ေပးေနာ္......

ကိုယ္ေျပာေတာ့ စိုးရိမ္ေနတဲ့မ်က္ႏွာေလးနဲ႔နဖူးကိုလက္ေလးနဲ႔လာစမ္း႐ွာပါတယ္......

♥အင္း......ကိုယ္ေလး နည္းနည္းေႏြးေနသလိုပဲ......ရက္ဆက္လူေရာစိတ္ပါ ပင္ပန္းလို႔ေနမွာ.......

ကြၽန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ရင္း မ်က္ရည္ေလးေတြရစ္ဝဲလာတာျမင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရသည္.........

🖤Theories of LOVE♥ Season-2Where stories live. Discover now